טלוויזיה

העונה החדשה של "הטבח" בדרך: השף המפורסם מעביר שיעורים לכוכבים

העונה החדשה של הסדרה "הטבח" שמשודרת ב-YES תחל את צילומיה במרץ הקרוב, כשעד אז, כוכבי הסדרה, גורי אלפי וגל תורן, יעברו הכשרה אצל השף מושיקו גמליאל להתמקצע יותר במטבח כדי לשמור על אמינות הסדרה בדיוק כפי שהיה בעונה הראשונה
מערכת ice | 
גורי אלפי (צילום אילן בשור)
העונה החדשה של הסדרה "הטבח" שמשודרת ב-YES תחל את צילומיה במרץ הקרוב, כשעד אז, כוכבי הסדרה, גורי אלפי וגל תורן, יעברו הכשרה אצל השף מושיקו גמליאל להתמקצע יותר במטבח כדי לשמור על אמינות הסדרה בדיוק כפי שהיה בעונה הראשונה.
העונה הקודמת, שעלתה לאוויר לפני כשנתיים וכללה גם את רותם סלע, יעל אלקנה ורומי אבולעפיה, צולמה בבית הטקסטיל שבתל אביב, במטבח ששימש את מסעדת "הרברט סמואל" שנפתח מחדש בשביל הצילומים.
 
הסדרה מתמקדת בעיקרה בנמרוד (גורי אלפי), איש משפחה שמחליט לעזוב את עבודתו כהייטקיסט ולבצע הסבה מקצועית לטבח במסעדה של השף דורי (גל תורן), אחד הבשלנים המובילים בתל אביב. נמרוד מתאהב בקצב ובחיות שיש למטבח להציע, בשונה מעבודתו בהייטק הוא מוצא ריגוש בעבודה כטבח. הוא מתאהב גם בשרה (יעל אלקנה) והשניים נסחפים לרומן, על אף היותו נשוי לאפרת (קרן ברגר) עם שתי בנות משותפות.
דורי מתגלה כטיפוס גאוותן פרנואידי וצמא שליטה, תכונות אשר מובילות אותו להרס עצמי שבא לידי ביטוי בהתמכרות לסמים, בפיטורין רועשים של קונדיטורית מצטיינת שהעסיק בשם סאני (גיתית פישר), מריבות אין סופיות עם צוות העובדים ועד להטרדה מינית של אחת מהמלצריות שעובדות במסעדה בפרקיה האחרונים של הסדרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה