טלוויזיה

הסדרות של HBO לא ישודרו יותר בישראל?

האם התכנים של HBO לא ישודרו יותר בישראל? החוזה בין החברה האמריקאית להוט, יס וסלקום טיוי מסתיים ב-31 בדצמבר, שלצופי סלקום טיוי אף רשום על חלק מהתכנים הטובים ביותר שהם יוסרו בסוף החודש. אז מדוע זה קורה והאם החוזה אכן יחודש בסופו של דבר?
מערכת ice |  4
חאליסי, כוכבת משחקי הכס (צילום באדיבות HBO/Helen Sloan ו-yes)
בספטמבר 2016 הוט הביאה בשורה לטלוויזיה הישראלית אחרי שחתמה על הסכם עם חברת התוכן הענקית - HBO. התכנים האיכותיים שהביאו איתם HBO לישראל כללו בין היתר סדרות אהובות במיוחד על הישראלים.
בין התכנים הללו למשל ניתן היה למצוא סדרות מצליחות במיוחד כמו "משחקי הכס", "בלש אמיתי", "הנותרים", "Veep", "בנות", "הסופרונוס", "הסמויה", "עמוק באדמה", "אחים לנשק" "יורשים", "אופוריה", "הלוטוס הלבן", "ווסטוורלד", "שקרים קטנים גדולים" ועוד כל כך הרבה תכנים איכותיים אחרים.
באפריל 2017 הצטרפה גם סלקום והוסיפה את תכני ענקית הכבלים האמריקנית לשירות הטלוויזיה שלה. מול כל שלוש החברות, החוזה של HBO מסתיים ב-31 בדצמבר, ממש בסוף החודש הנוכחי. בוואלה! חשפו מספר פרטים מעניינים במיוחד על האפשרות שאכן תכני HBO לא ישודרו יותר בישראל.
 
כזכור, וורנר ברדרס ודיסקברי התאחדו לחברה אחת שמי שהפך להיות המנכ"ל שלה הוא מנכ"ל דיסקברי, דיוויד זסלב, שהביא איתו סדר יום חדש.  זה כלל הסרת תכנים פחות נצפים מ-HBO מקס כדי שלא יצטרכו לשלם עליהם דמי רישוי, ביטול של פרויקטים קיימים יקרים ואף לאחרונה זה הגיע לשיאו עם הידיעה על כך שהוא בוחן  מחדש את תנאי הרישוי שוורנר מקנה לנטפליקס בסדרות שהיא מפיקה עבורה.
בנוסף, זסלב כבר פחות מתעניין בבלעדיות. תכנים של וורנר, בכללם של HBO, יכולים להיות זמינים גם בפלטפורמות אחרות. סרטים חדשים עשויים לעשות את דרכם מהקולנוע לשירות סטרימינג אחר כלשהו לפני שיגיעו לבסוף ל-HBO מקס. יס, הוט וסלקום מאשרות כי בישראל נחתם חוזה חדש שישאירו אצלן את תכני HBO החדשים והישנים - זאת למרות שמנויי סלקום טיוי שנכנסו הבוקר לתכנים קלאסיים של HBO כמו "הסופרנוס" או "הפמליה", קיבלו הודעה שהתוכן יוסר ב-31 בדצמבר. מדובר בהודעה אוטומטית שבפועל לא נכונה והוסרה בינתיים, כך נמסר מטעם סלקום טיוי. 
על פי הדיווח, עולה כי למרות חוסר ההתייחסות של החברות לכך שהחוזה שלהן יסתיים בסוף החודש הקרוב, הן ימשיכו לשדר את התכנים האהובים של HBO לפחות לכל אורך שנת 2023. עוד דווח כי  ב-2024 צפוי HBO מקס להתאחד עם דיסקברי במקומות בעולם שבהם מקס כבר זמין, ובסופה של אותה שנה הוא גם צפוי לעשות עלייה לישראל. עד אז, יש להניח, תכני HBO יוסיפו להיות זמינים גם ביס, הוט וסלקום טיוי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא נורא. גם ככה HBO בדרך לקראת מוות אכזרי (ל"ת)
    אלמוני 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לא צריך בכלל
    ששון 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מספיק תוכן באינטרנט שלא צריך ...
    סגור
  • 2.
    וואו
    דו 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בחיים לא נתקלתי בכתבה על כלום כמו זאת
    סגור
  • 1.
    סתם כתבה
    ישראל 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    8 0
    בסוף זה ימשיך אז למה מלכתחילה לבלבל לנו את המוח!!!!
    סגור