טלוויזיה

אחרי שגל גדות איבדה את תפקיד חייה: התגובה המפתיעה הגיעה

גל גדות סיימה לאחרונה את תפקידה כוונדרוומן, אחרי שבאולפני DC תחת המנהלים החדשים החליטו להקפיא את צילומי הסרט. כעת, המנהל החדש, ג'יימס גאן, הגיב לתגובה בחשבון הטוויטר שלו לאחד הגולשים: "אני לא מבין מאיפה הבאתם ש'העפנו' את גל"
מערכת ice |  2
גל גדות (צילום יחצ)
גל גדות, הדוגמנית והשחקנית הישראלית, הפכה לכוכבת בינלאומית בעיקר בזכות תפקידה הראשי בתור וונדר וומן. אבל בשבוע שעבר נודע כי גדות איבדה את התפקיד החשוב והגדול ביותר בחייה.
הפרק השלישי במעלליה של וונדר וומן, שההפקה שלו הייתה אמורה לצאת לדרך בקרוב, נכנס הוקפא ולא יצולם כלל. הסיבה לכך היא שהמותג של וונדר וומן שייך לאולפני DC, שמתקשים להתחרות באימפריית הקומיקס של מארוול ומנסים למצוא כיוונים חדשים.
 
ג'יימס גאן, שנכנס להנהלה של אולפני DC המתחדשים, הגיל היום (שלישי) בטוויטר על הטענה כי ב-DC בחרו "להעיף" את גל גדות. בתגובה למעריץ שכתב לגאן בטוויטר כי הוא "מחכה בקוצר רוח לראות מה אתם מתכננים לנו, אך יש לציין כי ההחלטה להעיף את גל גדות והנרי קאוויל (בעיקר אחרי שהודיעו על שובם) לא מעוררת ביטחון", גאן כתב: "אני לא מבין מאיפה הבאתם ש'העפנו' את גל".
כזכור, במאית "וונדר וומן", פטי ג'נקינס, העלתה לאחרונה עי) ציוץ לחשבון הטוויטר שלה בו היא סיפרה על ההחלטה: "כשהתחילו תגובות נגד על כך ש'מלחמת העולם השלישית' לא קורה, החלו להתפשט סיפורי קליקבייט שקריים שלפיהם אני זו שהרגה אותו או שעזבתי. זה פשוט לא נכון, מעולם לא עזבתי. הייתי פתוחה לשקול כל דבר שיבקשו ממני. הבנתי שאין שום דבר שיכולתי לעשות כדי לקדם משהו בזמן הזה. DC כמובן קבורה בשינויים שהם צריכים לעשות, אז אני מבינה שההחלטות האלה קשות כרגע".
"אני לא רוצה שמה שהיה מסע יפה עם וונדר וומן יסתיים בנימה שלילית", הוסיפה ג'נקינס. "כל כך אהבתי וזכיתי להיות האדם שזכה לעשות את שני סרטי וונדר וומן האחרונים. היא דמות מדהימה. החיים בתוך הערכים שלה ובסביבתם הופכים אדם לאדם טוב יותר בכל יום. אני מאחלת לה ולמורשתה עתיד מדהים, איתי או בלעדיי".
לסיום, התייחסה הבמאית גם לגל גדות והחמיאה לה: "וגל... גל גדות. מאיפה אני בכלל מתחילה? גל היא המתנה הכי גדולה שקיבלתי בכל המסע הזה. חברה אהובה, השראה ואחות. אין מילים שאני יכולה להשתמש בהן כדי לתאר עד כמה היא קסומה. היא ההתגלמות המהלכת של וונדר וומן בחיים האמיתיים ואדם טוב יותר מכפי שהעולם יכול לדמיין. בכל מיליוני הרגעים שביליתי איתה לא ראיתי פחות זה אפילו פעם אחת. היא מתנה לעולם הזה, ועוד יותר, בשבילי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תפקיד זה מבזה את בת ישראל והוא הגרוע בכל חייה (ל"ת)
    דרור 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הסרט השני היה די גרוע ו..
    אלי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסרט השני היה די גרוע ומתאים יותר לילדים.. הבמאית לא משהו בלי ההנחיות של זאק סניידר..
    סגור