טלוויזיה

משפחת סימפסון באבל: ממי הסימפסונים נפרדים אחרי 33 שנה?

כריס לדסמה, מי שהיה העורך המוזיקלי האגדי של "משפחת סימפסון" האהובה, הלך לעולמו בסוף השבוע האחרון בגיל 64 בלבד. על מותו של לדסמה הודיעו בסוף הפרק האחרון של משפחת סימפסון ששודר
מערכת ice | 
משפחת סימפסון (צילום משפחת סימפסון)
כריס לדסמה, מי שהיה העורך המוזיקלי האגדי של "משפחת סימפסון" האהובה, הלך לעולמו בסוף השבוע האחרון בגיל 64 בלבד. על מותו של לדסמה הודיעו בסוף הפרק של משפחת סימפסון ששודר שלשום (ראשון).
לדסמה עבר בתור העורך המוזיקלי של משפחת סימפסון לא פחות מ-33 שנה, מאז עלייתה ב-1989 ועד שעזב ב-2022 בעקבות בעיות בריאותיות. הוא עבד על 735 פרקים של הסדרה ותיעד חלק גדול מאוד מעבודתו בבלוג שלו בשם Simpsons Music 500.
 
ג'ייק שייפר, שהחליף את לדסמה כעורך המוזיקלי של התוכנית בשנה שעברה, נפרד ממנו ברשתות החברתיות: "התשוקה של כריס לדסמה למוזיקה ול'משפחת סימפסון' היוותה השראה. אני אסיר תודה על הזמן שיצא לי לבלות איתו השנה. הוא היה מנטור נהדר ואדם אמיתי. לבי עם משפחתו".
גם מפיק הסדרה ומנהל הסדרה, מאט סלמן, נפרד מלדסמה עם פוסט שהעלה לחשבון הטוויטר שלו בו הוא כתב כי "כריס לדסמה היה בחור מתוק ושטותניק עם לב ענק - חייו המוזיקליים המדהימים התנגנו במשך למעלה יותר מ-33 שנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה