טלוויזיה

מגיש קשת 12 מקבל תגובה: "קרנפים מזדווגים אינם מספיקים"

אחרי המתקפה של מגיש 'חי בלילה', נדב בורנשטיין, נגד האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה, וההחלטה שלא להעמיד את התוכנית כמועמדת לזכייה בטקס פרסי הטלוויזיה, מנכ"ל האקדמיה, ליאור ששון, משיב במכתב רשמי: "מצרים על ההחלטה, חבל שבחרתם לא לגשת לתחרות. מקווים לראותכם בתחרות בשנה הבאה"
מערכת ice | 
נדב בורנשטיין (צילום פייסבוק חי בלילה)
לאחר שתקף בחריפות את האקדמיה והודיעה בפוסט מלחמתי כי החליט שלא להעמיד לבחירה את טקס פרסי הטלוויזיה, תוך חשיפה ששלח תוכניות של חי בלילה שמכילות רק פתיח וסגיר של התוכנית לצד סרטוני טבע, כולל קרנפים מזדווגים, מה שחשף לטענתו שבאקדמיה לא באמת צופים בתוכניות המועמדות לפרס, באקדמיה מגיבים לטענותיו של מגיש 'חי בלילה' של קשת 12, נדב בורנשטיין, במכתב רשמי של מנכ"ל האקדמיה, ליאור ששון.
במכתב של ששון נכתב כך: "נדב היקר, אנו שמחים לעדכנך כי טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה יוצא לדרך מחר (יום שני 23.1.23) עם פרסום שמות התכניות והסדרות שהוגשו לתחרות. לצערנו, בחרת שלא להגיש את "חי בלילה" - תכנית הלייט נייט שאתה עומד בראשה ועל כך אנו מצרים, שכן האקדמיה פנתה לכל היוצרים במטרה לעודד אותם להירשם לתחרות ולבחור מתוכם את המצטיינים בכל קטגוריה".
"מעל 1000 אנשי תעשיה רשומים כחברי אקדמיה וכולם אנשי מקצוע בעלי ניסיון מוכח בתחום. שלא כמו בטקס פרסי אופיר לקולנוע בתחרות זו איננו באים בדרישה לחברים לצפות בכל הסדרות והתכנים משום שאלו מוכרים מעצם היותם משודרים בפלטפרומות מרכזיות ונגישות".
 
"חלק מהתכנים משודרים על בסיס יומי – בדומה לתכניתך המשודרת ברצועה לילית על מסך קשת וחלקן זמינות לצפייה במתכונת שבועית או באמצעות צפייה מושהית (vod) בשלל טכנולוגיות ואפליקציות. ואכן, קטגורית תוכניות האקטואליה מציבה רף גבוה ומתעדכנת משנה לשנה. בעבר זכו בה תוכניות כגון: 'עובדה', 'לונדון את קירשנבאום', 'היום שהיה' עם טל ברמן ו'הצד השני' עם גיא זוהר".
"המפגש האקראי אותו תיארת בפוסט שלך עם מספר חברי אקדמיה בטקס פרסים מלפני כמה שנים...אינו רלוונטי ואינו מעיד על טיב הצבעת חברי האקדמיה. יתכן וניתן להסיק כי צפייה בפתיח של "חי בלילה" ותמונות של קרנפים מזדווגים אינם מספיקים בכדי לזכות בפרס היוקרתי".
"אנו מאמינים שמוטב שלכל תוכנית תהיה נוכחות בטקס ומודעות בקרב המצביעים. (זה נכון לתחרות בכל תחום) חבל שבחרתם לא לגשת לתחרות היות ואין ספק ש"חי בלילה" מוכרת לכל וככזו היתה אמורה לאתגר את שאר המתחרים בקטגוריה שלה. טקס פרסי הטלוויזיה יתקיים ב-28 למרץ ואנו מאחלים לכל המגישים בהצלחה רבה ומקווים לראותכם בתחרות בשנה הבאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה