טלוויזיה

מגיש קשת 12 זועם וחושף: את מי החליט להחרים?

מגיש 'חי בלילה' נדב בורנשטיין חושף כיצד הגיב כאשר הבין שחברי האקדמיה שבוחרים את הזוכים בטקס פרסי הטלוויזיה כלל לא צופים בתוכניות: "במקום שלוש תוכניות של 'חי בלילה', שלחתי פתיח וסגיר של 'חי בלילה', ובאמצע עשרים וכמה דקות של סרטוני טבע. זה פוגע, זה מזלזל, ובעיקר זה לא רציני. זו הסיבה שאני לא מעמיד לבחירה את 'חי בלילה', הלוואי שזה ישתנה" 
מערכת ice | 
נדב בורנשטיין (צילום פייסבוק חי בלילה)
טקס פרסי הטלוויזיה יתקיים בעוד כחודשיים, כאשר רשימת התוכניות המועמדות שהוגשו לתחרות תתפרסם בתחילת השבוע הבא וכבר ידוע על תוכנית אחת בולטת שבחרה שלא להגיש את מועמדותה - 'חי בלילה' של קשת 12, כאשר המגיש נדב בורנשטיין חושף סיפור קצת מצחיק וקצת עצוב אודות הסיבה בגינה החליט שלא להגיש את מועמדות התוכנית לפרס.
בראיון ל-tvbee מבית מאקו, התייחס בורנשטיין לסיפור ההזוי שלו ולדרך הפעולה הייחודית בה נקט כאשר חדש שחברי האקדמיה, מי שבוחרים את הזוכים, כלל לא צופים בתוכניות המועמדות. ותנחשו מה? הוא צדק! בורנשטיין התייחס לכך שבמקום לשלוח מספר תוכניות של חי בלילה כפי שנדרש, שלח רק את הפתיח והסגיר של התוכנית ובאמצע - 20 דקות של סרטוני טבע, כולל סרטון של קרנפים מזדווגים. העובדה שאף אחד לא פנה אליו בשאלות לגבי אותם סרטונים הוכיחה כי אף אחד כלל לא צפה בתוכניות ששלח.
 
בורנשטיין התייחס לכך בפוסט שהעלה לאינסטגרם ואמר: "אמרתי נעשה בדיקה. כל מועמד בטקס צריך לשלוח שלוש תוכניות שהוא גאה בהן לסקירת חברי האקדמיה: הם צופים, ולפי זה מצביעים. אז בשנה שאחרי כן, במקום שלוש תוכניות מלאות של 'חי בלילה', שלחתי פתיח וסגיר של 'חי בלילה', ובאמצע, עשרים וכמה דקות של סרטוני טבע. אף אחד לא שם לב. כלומר, אף אחד לא צפה, אפילו לא בפריים אחד מתוך שלוש התוכניות. כל חברי האקדמיה הצביעו בלי לצפות בתוכניות לביקורת ששלחתי לבקשתם. זה פוגע, זה מזלזל, ובעיקר זה לא רציני".
בראיון אמר בורנשטיין: "כל התגובות שקיבלתי היו 'איזה ביצים יש לך, אתה לא חושש שלא תזכה בעתיד? שינקמו בך?'. התשובה היא שלא. אם יש עוול ועיוות צריך להפיץ אותו, גם אם אשלם על זה מחיר בעבודות הבאות שלי. חלק היו בשוק, אמרו שהמשחק מכור ושזה מאוד מאכזב, ושצריך להקים אקדמיה חדשה. חלק אמרו לי 'תשמע, אנחנו יודעים שהיו תקופות שבהן דברים כאלה היו קורים, אבל האקדמיה עושה שינוי מאוד גדול'. חבר האקדמיה שיצר איתי קשר ממש אמר לי את זה, וביקש שאתן להם צ'אנס חדש ולהראות שזה לא נעשה ככה. הצופים ממש הציפו אותי באהבה. יש רייטינג, אבל לקבל מאות תגובות מאנשים שאומרים 'זאת התכנית האהובה עלינו, אנחנו הולכים לישון איתך ואנחנו לא צריכים שום פרס שיגיד את זה', זה נחמד".
במכתב תגובה שקיבל בורנשטיין ממנכ"ל האקדמיה, ליאור ששון, נכתב כך: "נדב היקר, אנו שמחים לעדכנך כי טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה יוצא לדרך מחר (יום שני 23.1.23) עם פרסום שמות התכניות והסדרות שהוגשו לתחרות. לצערנו, בחרת שלא להגיש את "חי בלילה" - תכנית הלייט נייט שאתה עומד בראשה ועל כך אנו מצרים, שכן האקדמיה פנתה לכל היוצרים במטרה לעודד אותם להירשם לתחרות ולבחור מתוכם את המצטיינים בכל קטגוריה".
"מעל 1000 אנשי תעשיה רשומים כחברי אקדמיה וכולם אנשי מקצוע בעלי ניסיון מוכח בתחום. שלא כמו בטקס פרסי אופיר לקולנוע בתחרות זו איננו באים בדרישה לחברים לצפות בכל הסדרות והתכנים משום שאלו מוכרים מעצם היותם משודרים בפלטפרומות מרכזיות ונגישות".
"חלק מהתכנים משודרים על בסיס יומי – בדומה לתכניתך המשודרת ברצועה לילית על מסך קשת וחלקן זמינות לצפייה במתכונת שבועית או באמצעות צפייה מושהית (vod) בשלל טכנולוגיות ואפליקציות. ואכן, קטגורית תוכניות האקטואליה מציבה רף גבוה ומתעדכנת משנה לשנה. בעבר זכו בה תוכניות כגון: 'עובדה', 'לונדון את קירשנבאום', 'היום שהיה' עם טל ברמן ו'הצד השני' עם גיא זוהר".
"המפגש האקראי אותו תיארת בפוסט שלך עם מספר חברי אקדמיה בטקס פרסים מלפני כמה שנים...אינו רלוונטי ואינו מעיד על טיב הצבעת חברי האקדמיה. יתכן וניתן להסיק כי צפייה בפתיח של "חי בלילה" ותמונות של קרנפים מזדווגים אינם מספיקים בכדי לזכות בפרס היוקרתי".
"אנו מאמינים שמוטב שלכל תוכנית תהיה נוכחות בטקס ומודעות בקרב המצביעים. (זה נכון לתחרות בכל תחום) חבל שבחרתם לא לגשת לתחרות היות ואין ספק ש"חי בלילה" מוכרת לכל וככזו היתה אמורה לאתגר את שאר המתחרים בקטגוריה שלה. טקס פרסי הטלוויזיה יתקיים ב-28 למרץ ואנו מאחלים לכל המגישים בהצלחה רבה ומקווים לראותכם בתחרות בשנה הבאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה