טלוויזיה

גמר הזמר במסכה נקבע: מי יזכה וייחשף אחרון בשבת?

העכבישה, השבלול והדגה הבטיחו את מקומם באירוע הגמר המרגש והמפתיע של ריאליטי השירה הסוחף של קשת 12, שייערך במוצאי שבת הקרובה
מערכת ice |  1
גמר הזמר במסכה (צילום קשת 12)
אחרי ההדחה של ההיפופטם, שהתגלה כלא אחר מאשר בן ארצי, הוכרזה שלישיית הגמר של העונה השלישית בזמר במסכה. העכבישה, השבלול והדגה הבטיחו אמש (שלישי) את מקומם באירוע הגמר המרגש והמפתיע של ריאליטי השירה הסוחף של קשת 12, שייערך במוצאי שבת הקרובה.
אחד מהמפורסמים שמתחבא בתוך התחפושות הללו יסיים את העונה הזו כמנצח ויצטרף לצחי הלוי ושי גבסו שעשו זאת בעונות הקודמות. ארצי כאמור, היה ההדחה האחרונה של העונה לפני אירוע הגמר
 
במהלך העונה נרשמו ביצועים ברמה הגבוהה ביותר ועד כה המפורסמים שנחשפו היו יורם ארבל, בועז ביסמוט, סקאזי, שרית פולק, דודו פישר, דפנה ארמוני, רוסלנה רודינה, ארז טל, מאיר אדוני, שני קליין, לינוי אשרם, מיכל ינאי וטל מוסרי, אילנית לוי, רפי גינת, אלירז שדה ובן ארצי.
אחרי 16 חשיפות מפתיעות, בגמר יתברר מי הצליחו לעבוד כל העונה על השופטים וכמובן לספק את הביצועים הטובים ביותר ששווים את הזכייה. כעת רק נותר להמתין לשלושת ביצועי הגמר ולדעת, מי הזמר במסכה הזוכה?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העכבישה
    נטע 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוענת מזה זמן שגלית גוטמן היא העכבישה. לפי מבנה הגוף, העמידה, תנועת הידיים. קבוצת השיער הבלונדי נתנה לי אישור. ויודעת שגלית ממש יודעת לשיר.
    סגור