טלוויזיה

ניב רסקין מובך: "כמה הוא זלזל, שיאכל את הכובע"

רסקין ביקר בחריפות מתמודד שעלה למסלול בחליפה: "צריך לכבד את הספורט ואת המעמד", אלא, שלעומתם רותם סלע ואסי עזר לא הסכימו ולאחר שליבליין ניצח בדו קרב, סלע מיהרה להגיב בגיבוי מוחלט: "כמה רסקין זלזל בחליפה", ופנתה אל הפרשן האהוב: "אתה ממש צריך לאכול את הכובע"
מערכת ice | 
ניב רסקין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחד המתמודדים המסקרנים של העונה בריאליטי נינג'ה ישראל, נועם ליבליין הכריז שייתן שואו אמיתי ברגע שעלה למסלול הקשוח של הריאליטי הספורטיבי של קשת 12 כשהוא לבוש בחליפה מחויטת, ברמה גבוהה במיוחד, בזמן שהשאר עלו על בגדי ספורט וניסו לצלוח את המסלול לפניו.
המתחרה גרם לפאנל לוויכוח אמיתי, כששמלא אפילו טען: "לא מספיק טוב למסלול", רסקין היה אפילו קשוח יותר וטען: "צריך לכבד את הספורט ואת המעמד, ספורטאי לא אמור להגיע בחליפה".
 
אלא, שלעומתם רותם סלע ואסי עזר לא הסכימו ולאחר שליבליין ניצח בדו קרב, סלע מיהרה להגיב בגיבוי מוחלט: "כמה רסקין זלזל בחליפה", ופנתה אל הפרשן האהוב: "אתה ממש צריך לאכול את הכובע". 
ליבליין אומנם עלה לחצי הגמר והשאיר אחריו סערה לא קטנה בין הפרשנים למנחים, אבל הוא לגמרי לא הראשון שעלה למסלול "נינגה ישראל" (פרק חדש הערב, אחרי החדשות, קשת 12) בבגדים לא שגרתיים. חזרנו אחורה לתלבושות שהעיפו לנו את המוח לאורך העונות, ונראה שליבליין רחוק מלהיות לבד:
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה