טלוויזיה

נטפליקס במהלך מטורף: תשקיע 2.5 מיליארד דולר להפקות במדינה

נטפליקס הודיעה כי היא תשקיע 2.5 מיליארד דולר להפקות בדרום קוריאה בארבע השנים הקרובות, זאת בעקבות ההצלחות הגדולות של הסדרות במדינה, בעיקר "משחקי הדיונון"
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום pixabay)
נטפליקס הודיעה כי היא הולכת להשקיע 2.5 מיליארד דולר להפקות בדרום קוריאה בארבע השנים הקרובות, כך על פי דיווח היום (שלישי) ב-BBC. על פי הדיווח, טד סרנדוס, מנכ"ל משותף של נטפליקס, הכריז על ההשקעה לאחר פגישה בוושינגטון עם נשיא דרום קוריאה יון סוק – יאול.
ההחלטה של נטפליקס להשקיע את הסכום האדיר בהפקות קוראניות מגיעה בעיקר בעקבות ההצלחה המסחררת של הסדרה "משחקי הדיונון", אך של כמעט כל ההפקות הקוראניות שעלו בנטפליקס בתקופה האחרונה.
 
טד סרנדוס אמר על ההחלטה של נטפליקס: "קיבלנו את ההחלטה כי יש לנו אמון רב שתעשיית הקריאייטיב הקוריאנית תמשיך לספר סיפורים נהדרים. הושפענו מאהבת הנשיא והתמיכה החזקה בתעשיית הבידור הקוריאנית".
למעשה, ההצלחה של משחקי הדיונון הייתה עד כדי כך גדולה שהיא הפכה לסדרה הניצפת ביותר אי פעם של ענקית הסטרימינג נטפליקס.  זאת לאחר ש-111 מיליון משתמשים הורידו את הסדרה ב-28 ימים לאחר שהושקה בשנת 2021. בנוסף, השנה סדרת הריאליטי הקוריאנית Physical 100 הפכה לסדרה הנצפית ביותר לא בשפה האנגלית בפלטפורמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה