טלוויזיה

מגיש כאן 11 בפליטת פה שערורייתית: "טעות, מצטער עליה"

אחרי הדברים שאמר, ורדי התנצל בשידור: ״בתחילת המשדר השתמשתי בביטוי אוטיסט לתאר תכונות שיוחסו למלך צ׳רלס וזאת כמובן הייתה טעות"
מערכת ice |  11
כאן 11 (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
בצל ההכתרה של המלך צ'ארלס השלישי בטקס חגיגי שהתקיים היום (שבת) במנזר ווסטימנסטר בלונדון. מגיש כאן 11 מואב ורדי נאלץ להתנצל על פליטת פה מיותרת שלו במהלך המשדר ההיסטורי מבירת אנגליה.
אחרי הדברים שאמר, ורדי התנצל בשידור: ״בתחילת המשדר השתמשתי בביטוי אוטיסט לתאר תכונות שיוחסו למלך צ׳רלס וזאת כמובן הייתה טעות ואני מצטער עליה. אוטיזם אינה מחלה גנרית או איזה שהוא תאור גנרי לחוסר רגישות".
 
עוד הוסיף ורדי בפנייה לצופי כאן 11: "הוא תיאור מצב מאוד ספציפי של אנשים נפלאים שרואים את העולם אולי קצת אחרת ואני כמובן מצטער שכך היה ומתנצל בפני כל מי שצפה בשידורנו ונפגע״.
אל הטקס הגיעו המוני בכירים משלל המדינות בעולם. המלך צ'ארלס קיבל את המלוכה לאחר שאמו, המלכה אליזבת, נפטרה בגיל 96 בחודש ספטמבר האחרון. אל הטקס הגיעו נכבדים רבים מבית המלוכה הבריטי. הנסיך ג'ורג, הנכד של המלך, צעד עם הנכדים של המלכה קמילה והם נשאו סמלי מלכות עתיקים שהונחו על המזבח בכנסייה.
 
הטקס החל כאשר צ'ארלס הוצג בפני העם הבריטי. בהמשך התבצע חידוש כאשר המלך צ'ארלס הזמין את נציגי המסדרים הוותיקים של סקוטלנד כדי שישאו הכרזות דומות לארכיבישוף הראשי. חידוש נוסף בטקס היה קטע הקריאה הקצר שראש ממשלת בריטניה, רישי סונאק הקריא מהברית החדשה.
נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, לא הגיע לטקס. במקומו, הגיעה הגברת הראשונה, ג'יל ביידן ונכדתם. הנשיא ביידן פרסם ציוץ ובו בירך את המלך צ'ארלס ואת אשתו, המלכה קמילה: "הידידות המתמשכת בין שתי המדינות היא מקור הכוח לשני העמים שלנו. גאה בגברת הראשונה שמייצגת את ארצות הברית באירוע".
 
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    שדרו
    אבירם 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מגיש חדשות זוטר חושב שהוא חייב להשחיל לטקסט מילים שמביעות את דעתו.
    סגור
  • 8.
    גם להיות מגיש צריך שכל
    ריוור 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המלך בבריטניה הוא יותר מאדם פרטי, הוא מסמל את המדינה, מגיש שמזלזל במלך פוגע במדינה כולה,שהיא מדינה ידידותית לנו, למה לעשות פיגוע מדיני?
    סגור
  • 7.
    פוץ מתנשא בלתי נסבל, כ"כ מלא בעצמו.. (ל"ת)
    ניר 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    אדון מיני מי עם בטחון עצמי מופרז - על מה בדיוק ?
    מיני מי 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאלה רטורית אני אענה ראשית המבטא המאולץ שהוא מדבר באנגלית א-לה אמריקאי כל מי שגר קצת בחול לא מדבר ככה שנית - הוא משווה עצמו לידען גדול והוא לא ! לא סתם יצאה לו האמירה האומללה הזאת בואו נודה על האמת , הוא לא חתיך גדול אני יותר לא צופה בך מיני מי
    סגור
  • 5.
    צריך קצת שכל
    גאון 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לכולנו יש כל מיני ביטויים אומרים אחד על השני אוטיסט ינכה עיוור חולה נפש ולא בדיוק מתכוונים למה שאנחנו אומרים כולה מועבר די אמר אוטיסט על המלך אבל חלילה לא התכוון לזלזל באוטיסט צדיק אמיתי ואתם דמגוגים ישר מתנפחים עליו
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    לא סובל את מואב ורדי
    צופה 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    טיפוס קרצייתי.... קשקשן.
    סגור
  • 3.
    "המלכה קמילה",ממממ.גם אני מלכה.אנחנו יודעים היסטוריה. (ל"ת)
    עזרא 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הכתרת המלך צ'ארלס
    Mad 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בזמנו הוחלט לגבייה שתיקרא רעיית המלך, הופתעתי שגם על ראשה שמו כתר והכתירו אותה מלכה, מדוע אם כך לא שמו כתר על ראשו של פיליפ בעלה של המלכה, ועדין נשאר בתואר נסיך. מבולבלת
    סגור
  • 2.
    אוטיסטים
    אחת 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אני אמא לאוטיסט בן 20. אקדימאי. עובד. אלגנטי וחתיך. לא רואים ולא מרגישים שהוא על הספקטרום. מדבר ערבית אנגלית ולאחרונה גם התחיל לדבר עברית. חכם מאוד. חברתי מאוד ומתקשר ורואה את העולם בצורה הנכונה אסור לתייג אותם בשום כללה.
    סגור
  • 1.
    גם עם מאלומה התנהג בצורה מחפירה
    מיכאל 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אולי צריך לשבת בבית הכתב חסר הרגישות , או האוטיסט ?
    סגור
  • הפה זה כמו סכין חד תחשוב פעמיים התנצלות לא תמיד תתקבל (ל"ת)
    זאב 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור