שיווק ופרסום

ישראל אהרוני חוגג: יוביל קמפיין בין-לאומי ענק עם בתו

השף ישראל אהרוני ובתו תמרה נבחרו להוביל את קמפיין חג השבועות של מותג הפסטות האיטלקי 'ברילה' בישראל. הקמפיין החגיגי יעלה בשבוע הקרוב בתקציב הנאמד בכ-200 אלף שקל
מערכת ice | 
ישראל ותמרה אהרוני (צילום אלון מסיקה)
השף ישראל אהרוני ובתו תמרה נבחרו להוביל את קמפיין חג השבועות של מותג הפסטות האיטלקי 'ברילה' בישראל. הקמפיין החגיגי יעלה בשבוע הקרוב, לקראת חג השבועות, בתקציב הנאמד בכ-200 אלף שקל.
במסגרת הקמפיין, השפים אהרוני ישתפו את הקהל הרחב בסודות הבישול והמטבח שלהם, יחשפו את מגוון המוצרים של המותג ויכינו חמישה מתכונים בשילוב מוצרי המותג האיטלקי "ברילה" שישדרגו את שולחן חג השבועות.
 
הקמפיין יציג מגוון מתכונים לשבועות באווירה חגיגית עם מתכונים משודרגים, כמו: פסטה מפלדינה עם ירקות ירוקים ורוטב חמאה, לזניה, מאפה קפליני עשיר בגבינה, סלט פרפאלה ים תיכוני שירענן את מסיבת הטעמים, אורקייטה רוטב דלורית צלויה ועוד. הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות, בפלטפורמות הדיגטליות של ברילה, ובאינסטגרם של ברילה ישראל.
לדברי עומר יגל, מנהל המותג ברילה בישראל, מסר: "ברילה, כמותג הפסטה האיטלקי המוביל בישראל, החליטה גם השנה להוביל  מהלכים משמעותיים לרגל חג השבועות כולל השקת מוצרים חדשים, השקעה בקמפיין רחב ומעניין, פעילויות בנקודות המכירה ועוד. השנה, החלטנו ליצור עניין ותוכן משמעותי באמצעות השפים המובילים ישראל ותמרה אהרוני, שיצאו עם קמפיין חדש והתוצאה הסופית מעניינת ומיוחדת".

ישראל ותמרה אהרוני (צילום: אלון מסיקה)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה