טלוויזיה

כאן 11 משנה את פניה: שורה של מינויים חדשים בערוץ

בין יתר המינויים: זאב קם עובר מתפקיד כתב כנסת להגשת תוכניות שבועיות בכאן רשת ב' וישתתף בתכניות השונות בכאן 11 ובכאן רשת ב'. סיון סיסאי מונתה לכתבת התרבות של כאן 11, היא תחליף את שני נחשוני, שעוזבת את החטיבה אחרי חמש שנים
מערכת ice | 
כאן 11 (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
חטיבת כאן חדשות הודיעה היום (חמישי) על מינויים חדשים ותזוזות באגף הכתבים. ראשית, דקלה אהרון-שפרן מונתה לכתבת הכנסת של כאן רשת ב', לצד יערה שפירא שתמשיך בסיקור עבור כאן 11.
זאב קם עובר מתפקיד כתב כנסת להגשת תוכניות שבועיות בכאן רשת ב' וישתתף בתכניות השונות בכאן 11 ובכאן רשת ב'. נוב ראובני יכסה את תחום הבריאות עבור כאן רשת ב' לצד ראש תחום הבריאות קטי דור. סיון סיסאי מונתה לכתבת התרבות של כאן 11, היא תחליף את שני נחשוני, שעוזבת את החטיבה אחרי חמש שנים ובתאגיד מודים על עבודתה ומאחלים לה בהצלחה.
 
ליאל קייזר, מגישת משחקי הכיס, מונתה לראש התחום הכלכלי. דנה ירקצי היא הכתבת הכלכלית ועופר חלפון מצטרף לדסק ככתב צרכנות. נופר משה-פרדו חוזרת לתפקידה ככתבת רווחה אחרי הפסקה של כמה חודשים. נטלי מתוקו עוברת למערכת חדשות השבת.
כאן 11 קיבלו חדשות טובות היום בגזרת הרייטינג, כאשר מהדורת החדשות שלהם הצליחה לתפוס את המקום השני אחרי חדשות 12, עם נתון של 6.6% (180 אלף צופים). 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה