טלוויזיה

ארץ נהדרת חוזרת למסך בהפתעה: ההימור המוצלח של קשת

בזמן שהרצוג מקיים שיחות קדחניות עם מנהיגי הגושים, והרחובות מלאים במפגינים - האם בקשת 12 פיצחו את השיטה לעבור באלגנטיות לרצועת הפריים טיים?
שירה יום טוב |  3
ארץ נהדרת פרק מיוחד (צילום קשת 12)
למקרה שלא שמתם לב, אחרי החדשות (או יותר נכון מתי שהשלב הזה יגיע הערב), יופיע על המסך שלכם קאסט ארץ נהדרת בביקור פתע מחוץ לעונה. בקשת 12 הודיעו כבר בסוף השבוע על פרק מיוחד שיעלה הערב ישירות מההצבעה בכנסת המדומה של ארץ נהדרת, ונלאור ההתרחשויות בשבוע האחרון יש עוד כמה סצינות שכנראה לא יפספסו, כמו ביקורו של ראש הממשלה נתניהו במיון לפני שבוע.
לאור העובדה שהמחאות האינטנסיביות ברחבי הארץ גוררים שינויי לוח שידורים לא פשוטים לקשת, מדובר בהימור מצויין של קשת 12 לצלוח את ערב השידורים הזה בלי לאבד את קהל הצופים לרוטינת חדשות בלתי נגמרת. במקום זה עם הולכים על אחד הקלפים הכי חזקים שקיים לערוץ - תוכנית הסאטירה האהובה בישראל, וזה לא סלוגן יח"צני, אלה נתוני הרייטינג שקובעים כך.
אמש נאלצו בקשת 12 להזיז את פרק חתונה ממבט ראשון שיועד לרצועת הפריים טיים. המשבצת הפנויה אליה הצליחו להעביר את הפרק היא משבצת יקרה מאוד, שיועדה לשלב השידורים החיים של "רוקדים עם כוכבים", שאמור היה להתחיל לראשונה מחר. זה כבר לא יקרה, כי כאמור בזמן הזה חתונמי תשתלט על המשבצת ובקשת נאלצו לדחות את פרק השידור החי הראשון ביום כאשר המרווח בין השידור החי הראשון לשני באותו שבוע מצטמצם ליומיים בלבד במקום שלושה. 
 
הערב לעומת זאת, בקשת 12 לוקחים הימור מוצלח עם ביקור הפתע של ארץ נהדרת. למרות האקטואליה הבוערת בחוץ, מדובר עדיין במשדר שתואם את ההתרחשויות ולכן, במקום להמשיך ברוטינת חדשות בקשת 12 ייתכן מעבר אלגנטי לתוכנית פריים טיים, ועוד פריים טיים מצליח. זה בזמן שכנראה בשאר הערוצים לא יוכלו לעבור הלאה לאור ההתרחשויות, ובדומה לדחיית הפריים טיים שנקטה גם קשת אתמול.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תוכנית אנטישמית גזענית ועלובה
    מאיר זגורי 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאמן שבימינו יש תוכנית עלוב כזאת
    סגור
  • 2.
    סתם תוכנית שמזמן נמאסה (ל"ת)
    ירין 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    רפורמה בתרבות עכשיו! הגיע הזמן לתרבות ימנית
    עדי 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דיייי נמאס שתמיד מציגים את הימנים והדתיים בזלזול ולגלוג זה הזמן להתחיל לתקצב אמנים מהצד הימני של המפה אפליה מתקנת בתרבות עכשיו!!
    סגור