טלוויזיה

פאולה רוזנברג משפילה את חיים לוינסון: "הייתי עדינה מדי?"

פאולה כתבה: "כתבתי את המדריך הכי בסיסי וקלישאי למי שרוצה לתקוף אישה מובילה שלא מתנצלת על המקום שהיא תופסת", והחזירה אש לעיתונאי שהשמיע נגדה ביקורת קשה במטבח המנצח
מערכת ice |  1
פאולה וליאון רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
אחרי העימות של חיים לוינסון והזוג רוזנברג, פאולה וליאון, ב'מטבח המנצח' VIP של קשת 12, כעת מגיעה תגובתה של המגישה לדבריו של העיתונאי שביקר אותה בחריפות על הדינמיות בשידורים עם בעלה.
פאולה כתבה: "כתבתי את המדריך הכי בסיסי וקלישאי למי שרוצה לתקוף אישה מובילה שלא מתנצלת על המקום שהיא תופסת: 1. קרא לה אגרסיבית או שתלטנית, לביצוע מיטבי מומלץ להטיח בה את שני הביטויים יחדיו.  2 אל תענה על השאלות הענייניות שלה, במקום זאת הסט את הדיון להערות על החיים האישיים שלה.  3. יישום לסעיף 2: אם היא תבקש ממך דוגמה להערות דומות שמקבל גבר מוביל, זרוק טיעון לא קשור, נגיד שאין מספיק נשים בטלוויזיה".
 
עוד הוסיפה: "4. הוסף דימויים "גבריים" שאמורים לערער על נשיותה הסטריאוטיפית כמו טרקטור, משאית וכדומה.  5. צור מצג שווא של "אחוות גברים" כאילו אתה בא להגן ולהציל את הגבר ה"מסכן" שלצדה. 6. למיטיבי לכת: הענק לה עצות חסרות מודעות לגבי מערכת היחסים הזוגית שלה, מבלי להכיר אותה או את הפרטנר שלה. אבל יותר חשוב: מחמיא מאוד שזו התכנית שלוינסון הכי צופה בה בטלוויזיה! כנראה שבסופו של דבר התכנית די נסבלת בעיניו".
עוד היא טענה: "יש משהו שלגביו לוינסון ואני מסכימים: אין מספיק נשים בטלוויזיה, אחת הסיבות לכך היא שלא כולן מוכנות או רוצות להתמודד עם הביקורות המיזוגניות על הקול שהן משמיעות.  נשים חזקות ולא מתנחמדות צריכות לפתח מנגנוני הגנה חזקים בכל מקום במרחב הציבורי, בשוק העבודה, בפוליטיקה, זאת האמת". 
רוזנברג המשיכה: "תובנה מתוך הצפייה בדיעבד בקטע הזה: אולי הייתי צריכה לנהוג יותר באגרסיביות בדיון עם לוינסון, ואז הוא היה עונה על השאלה שלי? אולי הייתי עדינה מדי?", ונתנה לעוקביה לשחרר דרור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השפילה רק את עצמה
    יולי 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קשור- גברים/נשים?? רק ציין )ובצדק( שהיא קוטלת את בעלה בשידור ומעירה לו כל הזמן, וזה נכון. והיא יישר התחילה: זה בגלל שאני לא רזה... זה בגלל שאני אישה.... בלה בלה בלה נו באמת, תתבגרי כבר אגב, היא דוחפת את עניין ה"רזה/שמנה" בכל פינה, עם קשר ובלי. כנראה שעודף משקל מפריע לה מאוד, אך היא משום מה מאשימה את כולם מסביב בזה 0 מודעות עצמית
    סגור