טלוויזיה

דרמת ענק באח הגדול: זה המודח האחרון לפני הגמר

אברהם אקלום הודח בפרק האחרון לפני הגמר ואליו עלו סתיו קצין, שניר בורגיל, ליאל קוצ'רי, יענקי גולדהבר ויובל מעתוק
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
שלושה ימים בלבד נותרו עד לאירוע הגמר הגדול של 'האח הגדול' ברשת 13 ב-10 בספטמבר, יום ראשון הקרוב, כאשר אמש (רביעי) נרשמה דרמה גדולה עם הדחתו על סף הגמר של אברהם אקלום.
הוא המודח האחרון של העונה לפני הגמר, אליו עלו סתיו קצין, שניר בורגיל, ליאל קוצ'רי, יענקי גולדהבר ויובל מעתוק. כזכור, במהלך שידור הפרק הקודם ברשת 13 נרשמה דרמה בסיומה הוכרזה העולה הראשונה לגמר, שלאחר בחירת הדיירים בבית הבטיחה מקום בחמישייה הפותחת - יובל מעתוק.
 
הדרמה הגדולה הביאה את תמונת ההדחה לכך ששני הדיירים האחרונים שנשארו ברשימת המועמדים להדחה הם זוג האוהבים שי עופרי ושניר בורגיל, כאשר בסופו של דבר מי שהודחה וסיימה את העונה במקום השביעי היא שי, שנפרדה מהבית אחרי 96 ימים.
לאחר ההדחה, מי שאיים לפרוש, כאמור, שבוע בלבד לפני הגמר הגדול, הוא בן זוגה של שי עופרי, שניר בורגיל, שרצה לעלות ביחד איתה במדרגות ולצאת מהבית ובכך לוותר על האפשרות לזכות במיליון השקלים באופן מיידי, בעוד שי עצרה אותו ואמרה לו 'אסור לך', בעוד ברגע שהאח הגדול הבין מה קרה הוא קרא לשניר להיכנס באופן מיידי לחדר האח הגדול, כל זאת במסגרת השידור החי ברשת 13, להפתעתם של גיא זוארץ ולירון ויצמן.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה