טלוויזיה

רותם ישראל מגיבה לעדות החטופה: "תתחילו לשדר זוועות"

אחרי שידור דבריה של יוכבד ליפשיץ ששוחררה משבי חמאס, מגישת הטלוויזיה רותם ישראל זועמת על הנזק התודעתי: "פוגע בהסברה שלנו אנושות. תתחילו לשדר את הזוועות לכל העולם"
שירה יום טוב |  7
רותם ישראל בקמפיין אלטמן (צילום ליאור נורדמן)
החטופה ששוחרה אמש, יוכבד ליפשיץ דיברה היום (שלישי) בפני התקשורת בשידור חי, לראשונה מאז שוחררה משבי חמאס, לדבריו בשל "סיבות הומניטריות". בעקבות דבריה, שכללו אמירות על יחס טוב ועדין לחטופים המוחזקים בידי חמאס, ולצד זאת הבעם זעם על תפקוד צה"ל באירועי הטבח בשמחת תורה. נשמעות ביקורות רבות על קיום הראיון והשמעת הדברים מול ניסיונות ההסברה שנעשים מאז תחילת המלחמה.
מגישת רשת 13, אותם ישראל התייחסה לאחר דבריה לנזק בתחום ההסברה ויצאה בדרישה, "אולי במקום ראיונות חטופים בשידור חי שפוגעים בהסברה שלנו אנושות תתחילו לשדר את הזוועות מרצח העם שעברנו כאן? לא רק באירועים סגורים לעיתונאים שאז פשוט מדברים על מה שהם ראו ואף אחד לא מאמין להם גם בחזית הזו! תשחררו את התמונות לכל העולם! בכל מקום! מצטערת אין ברירה אחרת! קבלו אישור ממשפחות הנרצחים/נפגעים/חטופים ותתחילו להפיץ! תתעוררו כבר תתחילו לנהל כבר את המלחמה הזו!".
ליפשיץ סיפרה בין היתר: "לקחו אותנו קילומטרים  מתחת האדמה. אמרו לנו שהם אנשים שמאמינים בקוראן ויתנו לנו אותם תנאים שיש להם במנהרות. ריכזו אותנו באולם במנהרות 25 איש. האדמה הייתה לחה. הפרידו מאיתנו 5 אנשים לחדר צדדי. היה רופא צמוד שבא כל יומיים שלושה. דאגו להביא תרופות מקבילות למה שהיינו רגילים. שכבנו על מזרונים. הם דאגו לצד הסניטרי שלא נחלה".
 
ליפשיץ הוסיפה: "היחס היה טוב. הם דאגו לכל הפרטים כולל היגיינה לנשים. הם ניקו את השירותים. לא אנחנו. שלא יהיו מחלות. הם רצו לדבר אתנו. אמרנו להם: בלי פוליטיקה. היו מאוד ידידותיים. ליפשיץ מתארת כמות מועטה של אוכל שקיבלו מדי יום".
 

עוד היא טענה: "הם עשו לנו בית ספר. לפני שלושה שבועות הגיעו בהמונים לגדר. צה״ל לא לקח את זה ברצינות. היינו השעיר לעזאזל. הם נראו מוכנים לזה. הכינו את זה תקופה ארוכה. דאגו לשמפו וכל הצרכים. חוסר הידיעה בצה"ל ובשב"כ מאוד פגע בנו. אנחנו היינו השעיר לעזאזל של השלטון. יש לי בזיכרון כל הזמן את התמונות של מה שקרה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יש לה דימנציה
    מנחם 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאשפזו אותה דחוף או שאיימו עליה שיחזרו אליה אם תדבר עליהם מה שעשו, ויש לה טראומה
    סגור
  • 3.
    גם רותם חלק מהקונספציה של השמאל
    יוסי 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עובדת בערוץ מתועב 13
    סגור
  • 2.
    גברת ליפשיץ !
    אילנה שניאור 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היה לך כל כך טוב , והם היו נחמדים , חבל מאד שאותך שיחררו ולא את אלה הסובלים שם בשבי !!
    סגור
  • 1.
    אז היה לה טוב שם?
    עודד 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר תמיד להניח לה לחזור ולהישאר שם
    סגור
  • עע
    יע 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתחזור לשם ושישחררו ילדים
    סגור
  • זוגיות
    רפי 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ו.תוכל להתאחד עם בעלה אם הוא עדיין בחיים אצל אצילי הנפש הללו
    סגור
  • זוגיות (ל"ת)
    רפי 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור