טלוויזיה

לקוחות סלקום TV? אלה הסדרות החדשות מהן תכלו ליהנות החודש

סלקום TV הודיעה על 6 סדרות חדשות שיעלו במהלך חודש נובמבר לערוצים: אבא מרגל, נקמה מחושבת, האהבה ניצחה, גברת מייזל המופלאה, דטרויטרס ובלאדלאנדס
מערכת ice | 
טלוויזיה (צילום shutterstock)
סלקום TV הודיעה היום (שלישי) על 6 סדרות חדשות שיעלו במהלך חודש נובמבר לערוצים: אבא מרגל, נקמה מחושבת, האהבה ניצחה, גברת מייזל המופלאה, דטרויטרס ובלאדלאנדס.
אבא מרגל יעלה ב-8.11.2023 : מדובר בסדרה קומית בריטית שמספרת על אדם שמצוי בהליך גירושין ובמאבק משמורת על הבן שלו, מתגייס לשירות החשאי כדי לנסות להרשים את הבן. שידור שבועי.
 
נקמה מחושבת יעלה ב-13.11.2023. גם כאן מדובר בדרמה בריטית. הסדרה מדברת על כך שכשבעלה של לקסי נרצח, היא מגלה שהוא היה מעורב בעסקה של ארגון פשע ענק. כשראש הארגון מגלה שהגישה לכסף נעלמה עם הבעל, הוא מאיים עליה ומכריח אותה לגלות איפה הוא החביא את הכסף. במקביל, פונה אליה המשטרה ומבקשת את עזרתה בהפלת הארגון, ועכשיו היא צריכה לנתב בין שני הצדדים ולהגן על משפחתה. שידור שבועי.
האהבה ניצחה יעלה לשידור ב-14.11.2023 מבית HBO ובצמוד לשידור בארה"ב. האהבה ניצחה היא מיני סדרה-דוקו מבית HBO שמביאה את סיפורה של הכת "האהבה ניצחה" ושל איימי קארלסון שעמדה בראשה. שידור שבועי.
גברת מייזל המופלאה תעלה ב-15.11.2023. מדובר בדרמה קומית מבית אמזון שזכתה בפרס האמי ובפרס גלובוס הזהב לסדרה הקומית הטובה ביותר. הסדרה מביאה את סיפורה של עקרת בית יהודיה מניו יורק, שמגלה שיש לה כישרון לסטנד אפ ומנסה לפלס את דרכה בעולם הקומדיה, תוך שהיא מנסה לשמור על התא המשפחתי. שידור שבועי.
דטרויטרס עונה 2 תעלה ב- 22.11.2023. מדובר בעונה שניה לסדרה הקומית על שני הפרסומאים מדטרויט: סם ריצ'ארדסון ("Veep") וטים רובינסון ("סאטרדיי נייט לייב"), בהפקת ג'ייסון סודייקיס ("טד לאסו"). העונה השנייה תעלה לצפייה במלואה בבינג'. 
בלאדלאנדס עונה 2 תעלה לשידור ב-26.11.2023. מדובר בעונה שניה לסדרת המתח המשובחת בכיכובו של ג'יימס נסביט. שידור שבועי. פרק חדש בכל יום ראשון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה