טלוויזיה

אייל שני במהלך מרגש: זה מה שקרה במסעדת דבורה

השף אייל שני פתח את מסעדת 'דבורה' לסדנת בישול לכבוד בר המצווה של ערן, שהוא ומשפחתו פונו מנתיב העשרה: "לערן היה חלום לבשל יחד איתי, אז לכבוד חגיגות בר המצווה הזמנו אותו ועוד 20 חברים שפונו לסדנת בישול בדבורה"
תום נחום |  2
אייל שני (צילום יוטיוב/ CBS Mornings)
השף הישראלי הבינלאומי אייל שני שרק לפני מספר חודשים עשה רילוקיישן קולינרי עם פתיחת מסעדה בדובאי שמכילה כ-200 מקומות, ועזב את עיר מגוריו תל אביב בדרך ליעד חדש ומאוד מפתיע בחוף הבונים - מסיבה מפתיעה, בכדי לגדל את הצבה שלו רונה, חשף לפני מספר ימים כי רונה 'התחתנה', והעלה לסטורי שלו באינסטגרם תיעוד מפתיע מהזיווג של רונה ובן זוגה החדש.
שני העלה במפתיע תיעוד של הצבה האהובה שלו רונה מזדווגת, כאשר כתב בתיאור: "רונה התחתנה היום עם (צוו) 8. צב סודני ענק ממפוני עוטף עזה". בטוויטר הגיבו בתמיהה, כאשר צייצן אחד שהעלה צילום מסך של תמונה מהסטורי של שני כתב: "מה הולך בפיד אייל שני?".
 
בתוך כך, במסגרת ההתגייסות של הציבור הישראלי כולו למען ניצולי הטבח בעוטף עזה והמפונים מעוטף עזה וכמו כן, גם מהצפון, שני התגייס גם הוא בצורה מרגשת במיוחד ולכבוד בר המצווה של ערן שהוא ומשפחתו פונו מנתיב העשרה, ערך סדנת בישול במסעדת דבורה לערן ולחבריו: "ערן כחלון, משפחתו וחבריו פונו מנתיב העשרה, לערן היה חלום לבשל יחד איתי, אז לכבוד חגיגות בר המצווה הזמנו אותו ועוד 20 חברים שפונו לסדנת בישול בדבורה".
 
כאמור, לפני שלושה חודשים, אחרי 30 שנה בעיר ללא הפסקה תל אביב, השף המוכר, כוכב 'מאסטר שף', שהיה חלק משמעותי מבניית הסצנה הקולינרית בעיר מגוריו, עבר לגור בחוף הבונים, בבית על צוק. לדבריו בראיון לידיעות אחרונות: "הכל התחיל בגלל רונה הצבה שלי, שהפכה לחלק משמעותי מאוד בחיי. קיבלתי אותה במשקל 40 גרם והיום היא שוקלת 40 ק"ג. לא יכולתי לשאת את זה שרונה לא הולכת על אדמה והבנתי שאני צריך למצוא לה מקום. בעבר לא הבנתי למה צריך לקנות כאן בית כשבמחיר הזה אני קונה בית על הסיין בפריז. בנוסף, הרגשתי שאני לא יכול יותר ללכת ברחובות תל־אביב. כל שנייה עוצרים אותי, נוקשים לי ברמזור על החלון של הרכב, נוגעים בי כמו חתיכת אנטרקוט, מורידים לי סירים לרחוב".
 

נזכיר כי לשף כבר עשרות מסעדות ברחבי העולם, מסינגפור דרך לונדון ועד לניו יורק. לפני כשנה פורסם כי אייל שני ושותפו הפרסומאי שחר סגל חתמו על הסכם עם המלונאי ויזם הנדל"ן לירן ויצמן לפתיחת עד 150 מסעדות בחמש השנים הקרובות של המזנון והסלון, במרכז ומערב אירופה. 
הבחירה בדובאי לא מפתיעה בשל הכמות הגדולה של הישראלים שנופשים שם, מאז נחתמו הסכמי אברהם לפני כשנתיים. עד ספטמבר האחרון, ביקרו בדובאי 146,000 ישראלים, כך לפי מחלקת הכלכלה והתיירות של העיר. 
בדובאי נפתחו מספר מסעדות כשרות לציבור היהודי, אך זו של שני לא תהיה אחת מהן. בריאיון לבלומברג הוא חושף כי בין המנות שיכין יהיו "שווארמה סרטנים צפה בענני עגבניות, חומוס עם שרימפס וחמאה, והלזניה הדקה ביותר שראית אי פעם". עוד הוא מבטיח, את "מגש פירות הים היפה ביותר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רמת היחצנות
    רונן 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעשה נחמד אבל רמת היחצנות של האיש הזה היא פשוט מזעזעת. יש לו באינסטגרם יותר מ10 סרטוני יחצנות על המעשים הטובים שהוא עושה בזמן המלחמה, כאילו זה רק הוא ולא כל המדינה וכל האזרחים עושים אותו דבר. נרקסיסטיות על גבול הבחילה.
    סגור
  • 1.
    איש שנוא יהיר (ל"ת)
    גועל 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור