טלוויזיה

דני קושמרו ותמיר סטיינמן נגד משרד האוצר: "לא ייאמן"

הערב (ראשון) בערוץ 12, נחשף כי משרד האוצר מסרב לתקצב פרויקט של משרד החינוך שמציע הקמת בתי ספר ארעיים בסך של 220 מיליון שקל. משרד האוצר: "בניגוד לאמור, משרד החינוך לא הציג בפני האוצר את פרטי התוכנית"
מערכת ice | 
משרד האוצר (צילום נתי שוחט פלאש 90 עריכת אייס)
הערב (ראשון) בערוץ 12, דני קושמרו ותמיר סטיינמן חשפו כי בימים אלו משרד החינוך פעל יחד עם ראשי מועצות של יישובי העוטף להקמת פרויקט מיוחד עבור ילדי העוטף בו יוקמו בתי ספר ארעיים בסך של 220 מיליון שקל. למרות היוזמה המטיבה עם ילדי העוטף שמעוניינים לחזור לשגרה, משרד האוצר סירב לממן את אותו פרויקט, כך לפי דיווח של תמיר סטיינמן מערוץ 12.
סטיינמן התייחס לאותה יוזמה של משרד החינוך ואמר: "קצת לפני כמה ימים, שר הביטחון יואב גלנט, הכריז שתוך חודש וחצי התושבים המשפחות יוכלו לחזור לעוטף. בעיקר הוא דיבר על התושבים שבטווח של שבעה קילומטר מול עזה. גם המטרה של ראשי הרשויות כמובן, להחזיר את התושבים את המשפחות לאזור. בסיור שערך שר החינוך יואב קיש עם ראשי המועצות, הם החליטו להקים בתי ספר ארעיים בעלות של 220 מיליון שקל כדי באמת להוות עוגן, להחזיר את האנשים חזרה, כי בבתי הספר הקיימים פשוט אי אפשר לקיים שם לימודים".
עוד חשף סטיינמן כי בשל העלות הגבוהה משרד החינוך סורב לאותה יוזמה על ידי משרד האוצר:  "אז זה עולה 220 מיליון שקל אלא שבמשרד האוצר מסרבים לתקצב את הפרויקט הזה, כרגע המהלך פשוט תקוע יותר מחודש וחצי מאז תחילת המלחמה. יש כנראה עוד זמן".  
משרד האוצר התייחס לאותו דיווח ומסר בתגובה: "בניגוד לאמור, משרד החינוך לא הציג בפני האוצר את פרטי התוכנית. לאור דחיפות הנושא, משרד האוצר ישמח לקיים דיון יחד עם משרד החינוך והמנהלים בהקדם האפשרי על פרטי התוכנית כדי לקדם אותה במהירות האפשרית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה