טלוויזיה

הציבור ישלם: זה המחיר האסטרונומי לפרק בתוכנית של כאן 11

תכנית התחקירים של תאגיד השידור, "דוח רולניק" צפויה לעלות בקרוב, ואיתה פורסמו הסכומים המשוערים לעלויות ההפקה. בעוד שתכנית תחקירים רגכילה עולה באזור ה-250 אלף שקל, תכניתו של גיא רולניק עולה כ-550 אלף בממוצע - על חשבון משלם המסים
מערכת ice |  2
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
תכנית התחקירים של כאן 11, "דוח רולניק" אשר מובלת בידי גיא רולניק, מסתמנת כאחת מתוכניות התחקיר היקרות בטלוויזיה הישראלית – על חשבון משלם המיסים. נתונים שנחשפו לאחרונה מגלים כי כל פרק עולה כמאות אלפי שקלים, נתון שאף עשוי להיות גבוה יותר מפרק סטנדרטי של "עובדה".
פרק חדש של התוכנית מטעם תאגיד השידור הציבורי צפוי לעלות הערב (ראשון). ע"פ האתר הרשמי של התאגיד, התוכנית אמורה "לחשוף את האינטרסים והסודות של חברי מועדון ההון-שלטון שמשפיעים על החיים של כולנו". בפועל, פרקי הסדרה עוסקים במונופולים הגדולים והמשפיעים בעולם והשתנתה במהלך השנים האחרונות. לפי דיווח של גלובס, הפקת התוכנית עולה כ-3.5 מיליון שקל עבור שישה פרקים בלבד בני 45 דקות.
 
לרוב, עלות של תכנית תחקירים מוצעת עולה היא בין 250 ל-350 אלף שקל, מלבד ל"עובדה", שם המחירים קופצים בהרבה ומגיעים לאזור של חצי מיליון שקל עבור פרק. תוכניתו של רולניק יקרה במיוחד, על אף העובדה שמדובר בתאגיד המתקיים מכספי ציבור, ונראה כי ההחלטה לתקצוב מגיעה מתעדוף התאגיד ליצירת תכנים מקוריים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לשחיתות אין ריח ואין צבע, תאגיד "כאן". (ל"ת)
    כסף ציבורי עלק 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי חברת ההפקה שגרפה את הכסף?? (ל"ת)
    מרוקקר 01/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור