טלוויזיה

"רוקדים עם כוכבים" בדרך לעונה חדשה: זו הדוגמנית שצפויה להתחרות

ריאליטי הריקוד המצליח של קשת 12 מתחיל בשלב המבחנים, כאשר נודע כי מאיה קיי, הדוגמנית המצליחה וכוכבת העונה האחרונה של "הישרדות", משתתפת גם היא במבחנים וצפויה לככב על המסכים בעונה הקרובה
מערכת ice |  1
רוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)
התוכנית "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 היא ללא ספק אחת מתוכניות הטלוויזיה המצליחות והאהובות ביותר בישראל. בימים אלה, מתקיימים המבחנים לעונה החדשה של הריאליטי, כאשר על פי פרסום של ערן סויסה ב"ישראל היום", מאיה קיי, הדוגמנית המצליחה וכוכבת העונה האחרונה של "הישרדות", משתתפת גם היא במבחנים וצפויה לככב על המסכים בעונה הקרובה.
כזכור, רק בשבוע שעבר מאיה קיי, שהחליטה להפריד כוחות מטל מורד לאחרונה, אחרי שהשניים הכירו ב"הישרדות" ותחזקו זוגיות מתוקשרת במיוחד, נראתה מספר פעמים בקרבתו של החטוף איתי רגב, ששב לאחרונה מהשבי, יחד עם אחותו מיה רגב, כאשר השניים אף נצפו בעצרת לציון 100 ימים למלחמת "חרבות ברזל" בכיכר החטופים שברחבת מוזיאון תל אביב.
 
אז השמועות החלו לצוץ, אך על פי דיווח ב-TMI, מקורבים לשניים מספרים כי מאז שמיה ואיתי חזרו משבי החמאס וריגשו מדינה שלמה, מאיה קיי החלה ללוות אותם באופן צמוד, מנגישה להם את כל מה שקורה בתעשיית הבידור, ואף על פי הדיווח, עזרה לאיתי רגב להחזיר את חשבון האינסטגרם שלו לפעילות מלאה.
למרות זאת, אותם מקורבים טוענים כי יש אווירה חזקה של רומן שמתפתח בין השניים, אך על פי הדיווח, מקורבים אחרים של מאיה קיי טוענים כי לא כך הדברים, זאת בעקבות פער הגילאים ביניהם, שכן קיי בת 21 ורגב בן 18 בלבד. אז האם אנחנו בדרך לזוגיות מפתיעה במיוחד? מבטיחים שנמשיך לעדכן בנושא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כדאי לעשות הגהה לפני שמפרסמים. העברית בוכה... (ל"ת)
    אני 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור