טלוויזיה

"הישרדות" עושה מהפכה בפורמט: כך תיראה העונה החדשה ברשת 13

התוכנית "הישרדות שמשודרת ברשת 13 מתכננת שינוי קיצוני בעונה הקרובה שתהיה עונת זוגות, בה ייקחו חלק רק זוגות בעלי קרבה משפחתית ראשונה. מתי יחלו הצילומים והאם הם יתקיימו בלוקיישן הקבוע?
מערכת ice | 
הישרדות (צילום רשת - ערוץ 2)
התוכנית האהובה "הישרדות", שמשודרת ברשת 13, בדרך לעבור מהפכה גדולה, זאת לאחר שפורסם היום (רביעי) ב"ישראל היום" על ידי כתב התרבות ערן סויסה כי העונה הקרובה הולכת להיראות אחרת לגמרי ממה שהכרתם עד היום.
על פי הדיווח, העונה החדשה הולכת להיות בפורמט שונה לגמרי - עונת הזוגות. במסגרת זו, יתמודדו רק אנשים בעלי קשר משפחתי מדרגה ראשונה - אחים, הורים וכדומה. הצילומים לעונה החדשה יחלו בחודש אפריל הקרוב בפיליפינים, שם הצטלמו העונות האחרונות של הישרדות, אך מדובר הפעם באי אחר מהאי בו שודרו העונות האחרונות.
 
כידוע, מי שמנחה את הישרדות הוא גיא זוארץ, שחשף לאחרונה את הקושי שהוא חווה במהלך הצילומים של העונה האחרונה. בסדרת שאלות ותשובות שערך עם עוקביו באינסטגרם, אחד העוקבים שאל אותו לגבי תקופות הצילומים של הישרדות: "איך אתה מוצא את הכוח הנפשי כל צילומי הישרדות ככה רחוק מהמשפחה הילדים והאישה? זה בטח נורא קשה".
זוארץ חשף את ההתמודדות עם המחויבות שדורשים ממנו צילומי ההישרדות ואמר: "זה מאתגר כל פעם מחדש, אבל המשפחה שלי כבר התרגלה ויעלי אהובתי (יעל בר זוהר אשתו) יודעת שהפרויקט הזה חשוב לי ואני אוהב אותו, וזה גם פרנסה וכשאני יוצא תמיד רגע הפרידה מאוד מאוד קשה. גם התקופה שם קשה, אבל בסוף אני עושה משהו שאני מאוד מאוד אוהב לעשות אותו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה