טלוויזיה

נועה קירל תבחר את הנציג הבא של ישראל לאירוויזיון?

נציגת ישראל לאירוויזיון הקודם, נועה קירל, תשתתף בגמר 'הכוכב הבא' שיבחר את הנציג הבא לאירוויזיון ותיקח חלק משמעותי בהחלטה. בנוסף, קירל גם תבצע קאבר לאחד משיריה של עופרה חזה
תום נחום | 
נועה קירל (צילום עומרי סילבר)
אחרי שייצגה את ישראל בכבוד וסיימה במקום השלישי באירוויזיון הקודם עם השיר 'UNICORN', נועה קירל תיקח חלק בבחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון הקרוב שייערך בשבדיה, כאשר תתארח בגמר 'הכוכב הבא' שיבחר את הנציג הישראלי ותשתתף בחלוקת הנקודות באחת מנקודות ההצבעה לצד מומחי אירוויזיון נוספים. בנוסף, קירל גם תבצע קאבר לאחד משיריה של עופרה חזה.
בהודעה הרשמית שפורסמה ברשתות החברתיות של 'הכוכב הבא לאירוויזיון' נכתב כך: "אורחת מיוחדת בגמר הגדול. נועה קירל תתארח בגמר הכוכב הבא לאירוויזיון שיתקיים בעוד שבוע בדיוק בשידור חי בקשת 12. קירל תבצע על בימת הגמר קאבר מרגש לאחד משיריה של עופרה חזה ותקח חלק באחת מנקודות ההצבעה לצד מומחי אירוויזיון נוספים".
בתוך כך, לשקרים של הצד הפלסטיני כולנו כבר רגילים אבל כיצד הצליחה אחת הכוכבות המוזיקליות הגדולות בישראל, נועה קירל, לסבך את עצמה ולהיות חלק מתעמולה נגד ישראל? מסתבר שממש לא באשמתה, החליטו מפיצי הפייק בצד הפלסטיני "לאסלם" את נועה קירל.
הכל החל כאשר עמוד שבבסיסו מנסה להטריל פרו פלסטינים ולהוציא אותם לא חכמים במיוחד באמצעות פייק מביך שרובם כלל לא טורחים לבדוק לעומק, כאשר הוא לקח את התמונות מתוך קמפיין פרסומי של נועה קירל לחברת YES, כחלק מפאודה.
 
בין היתר נכתב כהטרלה: ״הזמרת הישראלית נועה קירל שייצגה את ישראל באירוויזיון בשנה שעברה התאסלמה, שינתה את שמה לנימה מארם ועברה להתגורר בגדה המערבית״. יש לציין כי אחרי שכנועים, הפרו פלסטינים האקטיביסטים נפלו ברשת ושיתפו את הפייק המצחיק.
הפעם אולי הבדיחה הייתה מוגזמת וישר הבינו כי מדובר בפייק, אך בעמוד טענו: ״אנשים שטוענים שאני משקר הם איסלמופובים, מצטער שעדיין לא ראיתם את האור. אני צילמתי את התמונות האלה בעצמי ומתוך כבוד לפרטיותה של ״נימה קארם״, לא אפיץ עוד תמונות לגזענים כמוכם״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה