טלוויזיה

רותם סלע ונעמי לבוב בהישג ענק: זה הערוץ שרכש אותן

החברות הטובות שמביאות לנו גאווה בינלאומית: הסדרה המצליחה וזוכת הפרסים "בלאדי מורי" של yes, בכיכובן של רותם סלע ונעמי לבוב, נמכרה לשידור בערוץ האירופי הנחשב Arte!
מערכת ice | 
רותם סלע (צילום סמסונג)
"בלאדי מורי" הדרמה הקומית המצליחה והאהובה של yes, זוכת פרס הדרמה הקומית הטובה ביותר בפסטיבל הבינלאומי היוקרתי סירייס מאניה, נמכרה לשידור בערוץ הטלוויזיה האירופי הנחשב "ארטה" (Arte).
הסדרה שיצרה סתיו אידיסיס בכיכובן של רותם סלע ונעמי לבוב ובהפקת קסטינה תקשורת, תעלה כבר השבוע בערוץ המשדר בגרמניה ובצרפת. על מכירת הסדרה אמונהyes Studios , זרוע ההפצה והמכירה של yes בחו"ל.
 
"בלאדי מורי" מביאה את סיפורן של מורי ודנה – בנות 35, רווקות, שותפות לדירה והחברות הכי טובות מימי התיכון. דנה (רותם סלע) היא רופאה מבריקה, מתמחה בגניקולוגיה וילודה. ומורי (נעמי לבוב) היא מרצה לקולנוע שנונה וצינית. שתי החברות מתמודדות עם בעיה אחת משותפת - רווקות מאוחרת. כשמורי מתנגשת ברכב אספנות ובורחת מזירת התאונה, היא לא מעלה על דעתה שהבחור בו פגעה יאתר את כתובתה, יגיע לביתה ויפגוש שם את דנה ויתאהב בה. והיא בו.
ולא רק זה- גם מורי תתאהב בו. הזוגיות החדשה של דנה, מחדדת את בדידותה של מורי. לצד העיסוק היומיומי כמרצה לקולנוע בעקרונות הקומדיה הרומנטית, מורי מתחילה להשתכנע שבן הזוג של דנה בעצם נועד לה. זוהי סדרה על חברות, על רווקות מאוחרת, על שתי חברות שהן הבית אחת של השנייה- אך הבית הזה, מאיים להתפורר. בהשתתפות: נעמי לבוב, רותם סלע, שלומי טפיארו, עומר עציון, יורם טולדנו, עלא דקה, אביב פנקס ועוד. יוצרת: סתיו אידיסיס, במאי: יוגב יפת, חברת הפקה: קסטינה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה