טלוויזיה

הסדרה האהובה של HOT נמכרה לנטפליקס: זה השיא החדש ששברה

חברת HOT העניקה לכוכבים וצוות הסדרה "משמר הגבול", שנמכרה לנטפליקס, פרס חדש לציון ההישג על חציית רף 5 מיליון הצפיות בסדרה
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
חברת HOT העניקה לכוכבים וצוות הסדרה "משמר הגבול" פרס חדש לציון ההישג על חציית רף 5 מיליון הצפיות בסדרה בשנת 2023. במכתב שליווה את הפרס ועליו חתומה מנכ"לית החברה, טל גרנות גולדשטיין, נכתב: "לאורך החודשים של המלחמה "משמר הגבול" הצליחה לגעת בצופים ולעורר דיון משמעותי עם נקודת מבט ייחודית על אירועים ונושאים מתוך התרבות הישראלית. שבוע אחר שבוע, הצלחנו יחד לכבוש מאות אלפי צופים, להציע הפוגה ומקור של ציפייה בזמנים קשים".
כזכור, ענקית הסטרימינג NETFLIX רכשה את הזכויות לשידור של "משמר הגבול" למספר רב של מדינות וביניהן: ארה"ב, קנדה, ארגנטינה, אוסטרליה, דרום אפריקה, בריטניה, איטליה ועוד, כך שבהמשך השנה יוכלו צופים ברחבי העולם לצפות בסדרה הישראלית האהובה. 
 
בנוסף לכך, גוף השידור הגדול ביותר בגרמניה ZDF, רכש את הסדרה וישדר אותה עם כתוביות בגרמנית בפלטפורמת הסטרימינג שלו ZDF neo. הסדרה מספרת על אבי (בן סולטן), ילד פרא מבת ים, שמסתבך עם ערבים מיפו ומתגייס למג"ב כדי לסגור איתם חשבון.
שלומי שבת עם הפרס (צילום: הוט)
מהר מאוד אבי יגלה שהוא לוחם ושוטר מוצלח ומוערך, אפילו יתאהב בלוחמת מג"ב פמיניסטית ושוחרת שלום - אך השכונה תזכיר לו שהוא לעולם לא ישתנה. הסדרה עוקבת אחר לוחמי משמר הגבול, תפקיד רגיש המהלך על גבול דק ולעתים מטושטש שבין צבא ומשטרה. הלוחמים מתמודדים באופן יומיומי עם מצבים מורכבים ורגישים, שמשסעים את החברה הישראלית: יהודים וערבים, חילונים ודתיים, ימנים ושמאלנים, איומי טרור מבחוץ ופשיעה מקומית מפנים.
שלום מיכאלשווילי עם הפרס (צילום: הוט)
שחקנים: בן סולטן, שלום מיכאלשווילי, נועה אסטנג'לוב, שלומי שבת,  עידו אליאלי, חיים זנאתי ,מוריס כהן, לואי עלי, מאיר תמם, גל זהבי, תקוה גדעון, מאיה צפיר, אסף מור, מוריס כהן. יוצר ובמאי: מני יעיש ("המשגיחים", "אבינו", "ג'ודה") הפקה: מובי פלוס הפקות, דוד מנדיל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה