שיווק ופרסום

חברת השקעות אמריקאית נכנסת לעולם היח"צ הישראלי, מי עשתה אקזיט?

קבוצת J.Sassoon האמריקאית בישראל רוכשת 51% מחברת 'פרידמן יחסי ציבור' של עינת פרידמן לפי שווי של 50 מיליון דולר. במסגרת ההשקעה, תקים קבוצת ששון גוף חדש - תחת המותג 'ששון ופרידמן בע"מ'. כמה תרוויח פרידמן עצמה בעסקה?
כפיר אדר |  7
עינת פרידמן (צילום סם יצחקוב)
קבוצת ג'יי ששון – J.Sassoon - חברת פרייבט אקוויטי אמריקאית השקיעה את השקעתה הראשונה בישראל. החברה חתמה על LOI עם חברת יחסי הציבור הישראלית 'פרידמן יחסי ציבור' של עינת פרידמן, במסגרתה תרכוש 51% מהחברה בשווי של 50 מיליון דולר. עם השלמת העסקה, תקים קבוצת ששון גוף חדש תחת המותג 'ששון ופרידמן בע"מ' שתמשיך בפעילות "פרידמן יחסי ציבור" באופן שוטף ותעניק שירותי יחסי ציבור ולובינג ללקוחותיה ולקבוצת ששון בארץ ובעולם.
עינת פרידמן, מנכ"לית "פרידמן יחסי ציבור", תהיה היו"ר והמנכ"לית של החברה החדשה. יו"ר קבוצת ג'יי ששון, דיוויד ששון, יפעל כסגן יו"ר. חוזי הרכישה הסופיים צפויים להיחתם עד יוני עם אישורם הסופי על ידי דירקטוריון קבוצת ג'יי ששון. עו"ד גארי קופלוביץ ממשרד ליפא מאיר ושות' מייצג את פרידמן יחסי ציבור ומקים את החברה תחת המיתוג החדש. החוזים צפויים להיחתם עד חודש יוני עם אישורו הסופי של דירקטוריון הקבוצה.
עינת פרידמן תשמור על 49% מהישות החדשה בנוסף לקבלת 200,000 מניות של קבוצת ג'יי ששון האמריקאית בשווי של מיליון דולרים. היא תכהן במועצה המייעצת וכמנהלת התקשורת העולמית של הקבוצה. כמו כן, עינת פרידמן מונתה לדוברת ולאחראית יחסי הציבור העולמיים של בית ששון והקרן Sassoon Family Continuation Trust. בכך, מתכוונת קבוצת ג'יי ששון, שהמטה המרכזי שלה ממוקם בוושינגטון הבירה, ארה"ב, לחזק את אחיזתה בישראל באמצעות סדרת רכישות שתבצע במהלך 2021. לשם כך תעמיד קבוצת ג'יי ששון לרשות החברה החדשה חבילת מימון של 50 מיליון דולר, שתאפשר לחברה החדשה להתרחב בפעילות העסקית בשווקים אחרים לרבות לונדון, אתונה וארה"ב.
לדברי דייוויד א 'ששון, יו"ר קבוצת ג'יי ששון: "יחסי הציבור של עינת פרידמן הם בבחינת היהלום שבכתר של ג'יי ששון בישראל. פרידמן בנתה חברה איתנה שהציגה התקדמות מתמדת, עם ממוצע של 18% צמיחה שנתית במשך כמעט עשור. זהו המודל הפיננסי המושלם שרוב המשקיעים רוצים לראות בעסק קטן. ניהול מעולה, צמיחה יציבה, מיקוד, יצירתיות ונחישות להצלחה והתמדה היו המתכון המהותי להצלחת יחסי הציבור של פרידמן. אם פרידמן הייתה יכולה להשיג את כל אלה עם הצוות הקטן שלה כעסק קטן, אני יכול רק לדמיין מה היא תוכל להשיג במסגרת המותג החדש המשותף שלנו. ההשקעה הראשונה שלנו בישראל לא הייתה יכולה להגיע בעיתוי טוב יותר, ואנו גאים לתמוך ביזמים כמו פרידמן, שזכתה והצליחה לעבור לפרק הבא בסיפור ההצלחה שלה כדי לבנות את האימפריה שלה".
פרידמן הוסיפה: "זו הזדמנות נהדרת עבורנו לשתף פעולה עם קבוצת ג'יי ששון ולעבוד עם ענקים כמו מר ברוס פיין, מנכ"ל הקבוצה, שניסיונו הרב בחמישים שנות פעילותו בוושינגטון כולל לובינג. גם עבודה עם מנהיג כה חזק, מנוסה ומוכשר כמו מר דייוויד ששון תביא ערך מוסף לשותפות החדשה. אני שמחה לעבוד עם חברה מדהימה כל כך".
הדירקטוריון של קבוצת ג'יי ששון כולל כבר חלק מהשמות המשפיעים ביותר בוושינגטון, כולל האדמירל פול בקר, לשעבר סגן מנהל סוכנות ביון ההגנה (DIA), וברוס פיין, היועץ המשפטי לשעבר של ה- FCC. המשרד החדש ששון ופרידמן בע"מ נמצא בשלבים ראשוניים בשיתוף עם בכירים ופוליטיקאים בישראל ובארה"ב מתחומי הכלכלה, מדיניות חוץ, הפיננסים והביטחון לאומי, בירושלים ובוושינגטון.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    הזיה
    הדר 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמע כמו בדיחה. מי זאתי בכלל ? אלק החברה שלה שווה 100 מיליון דולר חחח הצחקתם
    סגור
  • 6.
    מביךשהכתב לא בודק
    חחחחחחחחחחחחח. 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • 5.
    מעולם לא שמעתי על אשת היח״צ הזאת (ל"ת)
    גידי 05/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אוהבת לפרגן אבל הפעם מה שנקרא "פה חשדתי".
    זה אמיתי הסיפור הזה? 05/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל מקרה המון בהצלחה
    סגור
  • 3.
    אחד מבלבולי המוח המביכים שקראתי (ל"ת)
    אורן 05/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    תגידו אייס, בדקתם את המידע שאתם מפרסמים? (ל"ת)
    רשי 05/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בהחלט היהלום שבכתר
    רייצ'ל 05/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יחסי הציבור שעינת פרידמן עשתה לי בזמנו הרימו לי את העסק בכמעט 200%. שמחה לשמוע שהיא מתקדמת בצורה כה מדהימה!
    סגור