משפט

אשת העסקים הגישה תביעה נגד האקס: "הוא ניתק לי בפנים"

אשת העסקים רחלי יפרח הייתה קורבן לשוד אלים בחניון ביתה לפני כחודש, כעת היא הגישה תביעה נגד לא אחר מהאקס שלה, בחשד לכך שהוא זה שיזם את השוד
מערכת ice | 
רחלי יפרח (צילום אינסטגרם)
אשת העסקים רחלי יפרח הגישה תלונה במשטרה נגד האקס שלה בטענה שזה שלח את מבצעי השוד שעברה לפני כחודש. "הלב שלי הרגיש שמשהו לא בסדר", סיפרה בעמוד האינסטגרם שלה.
יפרח הציגה את הגרסה שלה לסיפור: "הייתי ב'זוגיות', כך לפחות חשבתי, עם בחור צרפתי. ואני כמו שאני, רחלי, רוצה לתת אמון באנשים. כסף לא היה לו ולא הזיז לי. לימים, הוא התחיל לספר לי שהוא עובד עם מדינת ישראל וממשלת צרפת. רציתי להאמין, אז האמנתי - אבל הלב שלי הרגיש שמשהו לא בסדר".
בהמשך הפוסט תיארה יפרח שלאחר בילוי משותף עמו, ביקשה ממנו שיקפיץ אותה לביתה, אח הוא סירב. "חזרתי הביתה ונשדדתי! כשעליתי הביתה אחרי השוד, בני ובתי טיפלו בי וחייגו אליו בין השאר. הוא הגיע וטיפל בי במסירות יוצאת מן הכלל. בני מאיר אמר לי 'אמא, משהו לא תקין, הוא לחוץ מדי'. אמרתי לו 'הכל בסדר'. לא רציתי לחשוב לרגע שיש לו קשר לשוד הזה".
 
אך בדיוק אז החשד התחיל להתעורר. "לאחר השוד, הוא התחיל להיעלם בתירוץ שהוא עובד קשה - גם לזה בחרתי להאמין", הוסיפה יפרח. לאחר מכן השניים טסו לפריז, למרות שרחלי ניסתה לבטל כי משהו הרגיש לה לא נכון  אך לבסוף השתכנעה. היא שיתפה על מפגש בדרך הביתה שהדליק לה נורות אדומות: "במטוס לארץ ישב לידי איש מבוגר. הוא היה איש צבא נעים הליכות ומעניין. סיפרתי לו את הסיפור וביקשתי ממנו שיבדוק לי אם אכן הוא עובד בשירות במדינה או בשירות מדינת צרפת. אחרי יומיים אותו אדם חזר אליי. מבדיקה שעשה הוא מצא שהוא לא עובד בשירות המדינה. חייגתי אליו וביקשתי לדעת מדוע הוא שיקר לי. הוא ניתק לי בפנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה