שיווק ופרסום

חברת הנדל"ן אב-גד במיתוג מחודש: על המהלך האסטרטגי המסקרן

קבוצת אב-גד עם לוגו וסלוגן חדשים, מתוך מטרה להבליט את היסודות עליהם מושתתת החברה של מיכאל רצון והמפתחות להצלחתה, וכחלק מהקשר העמוק בין הדיירים והלקוחות ובין כלל הליך ההתחדשות העירונית שצובר תאוצה בשנים האחרונות | מה עומד מאחורי הלוגו והסלוגן החדשים? כל הפרטים
מערכת ice | 
ראם רצון (צילום ראם רצון מנכ"ל אב-גד)
אב-גד, קבוצת הנדל"ן של מיכאל רצון והמנכ"ל ראם רצון שפועלת כבר מאז 2009 בתחום ההתחדשות העירונית, במיתוג אסטרטגי חדש יחד עם מנהל השיווק והמכירות עוז סלטון ובשיתוף משרד F&F Brandvertising של פליקס גובקוביץ' ושחר פילר שמלווים את החברה כבר כמה שנים, והתוצאה: לוגו חדש, סלוגן חדש, ומהלך שיווקי ומיתוגי חדשני לחברת הנדל"ן. מהלך שהגיע גם לאחר שיחות ארוכות וריאיונות עם דיירים קיימים בפרוייקטים קיימים של החברה והן כאלו בפרוייקטים עתידיים.
נתחיל מהסוף: בהובלת עוז סלטון, 43, מנהל השיווק בחברה בכ-5 שנים האחרונות, החל כבר לקראת 2023 תהליך אסטרטגי עמוק לחשיבה מחודשת בלוגו ובסלוגן שהיו לחברה עד אז. האות שייצגה את חברת אב-גד הייתה האות אל"ף והסלוגן היה: "איכות והתחדשות". למעשה, שמה של החברה הוא מעניין: אב-גד הוא למעשה מציין את מה שהמייסד והיו"ר מיכאל רצון מאמין בו: חברה משפחתית כאשר ילדיו הם המזל שלו, ובכך אב=אבא, ומתחת גד=מזל. שם ייחודי לחברת נדל"ן שהמסר למשפחתיות עבר גם לאופי של החברה בכל הקשור לקשר עם הדיירים.
 
המחשבה העיקרית מאחורי הלוגו היה לחבר את ליבת העשייה של החברה בהתחדשות עירונית גם ברמה ארצית (לאב-גד פרוייקטים רבים ברחבי הארץ מהשרון בת ים ועד חדרה וכו') יחד עם הייחודיות והחזון של החברה בכל הקשור לקשר עם הדיריים. כך יצא שהלוגו החדש כולל בפן מיתוגי גם את השם עצמו של החברה "אב-גד" ולא רק האות אל"ף, וגם סלוגן חדש: "בונים אמון בונים עתיד". החזון של החברה כולל פן עשייה משמעותי בהתחדשות עירונית: בחברה מאמינים שהתחדשות עירונית תורמת לשיפור החיים של אוכלוסיות שלמות שלא שפר עליהן מזלן והיא מצמצמת פערים חברתיים בישראל, ולכן זהו עיקר עיסוקם.

הלוגו החדש שמשווק בימים אלו בחברה. צילום: יחצ
הלוגו אמור לשקף את חמשת המפתחות אותם החברה רואה כיסודות שלה: א' אמון ושקיפות בהיותה של אב-גד חברה ציבורית ועל כן יש בכך גם חוסן כלכלי ופיננסי. ב' שילוב של חברת ביצוע יחד עם יזמות - הנתון הזה עלה רבות גם בשיחה שערכו עם הדיירים כחלק מהמלך האסטרטגי המיתוגי: הדיירים הקיימים ראו בכך חשיבות שיש קשר בכך שאב-גד גם חברת ביצוע וגם חברה יזמית. ג' נגישות - בחברה שמים את הלקוח במרכז וגם הנהלת החברה מהיו"ר מיכאל רצון, דרך המנכ"ל ושאר הנהלת החברה שנגישה ללקוחות ומגיעים לכנסים.
ג' תכנון חווית המגורים - בחברה שמים דגש על יצירת חווית מגורים וראייה בדיירים כשותפים בשלבי התכנון, עד כדי כך שבפרוייקטים באב-גד מוותרים לעתים על דירות כדי ליצור חללים נוספים עבור הדיירים, כאשר ההחלטה מגיעה בשיתוף איתם. וה-ה' התחדשות עירונית - ליבת הפעילות של אב-גד - חזון לשיפור מערכת החיים בישראל בתחום הנדל"ן ומתן שירות ומענה לדיירים משלב ההתקשרות הראשוני ועד מסירת הבנייה.

עוז  סלטון מנהל השיווק באב-גד. צילום: נועם ושרבסקי
גם הצבעים החדשים משלבים בין הכחול שמייצר אמון, ובין הוורוד שקורץ למודרניות וחדשנות. כאמור, בתחילת 2023 הסתיים התהליך להחלת המיתוג, ובתקופה האחרונה החלו בחברה להוציא לפועל בפן השיווקי את הלוגו החדש והסלוגן החדש עם כניסתם של הפרוייקטים לשיווק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה