שיווק ופרסום

מס שפתיים: תביעה נגד גרופון על הפצת קופוני מכירה והפרת זכויות יוצרים

העילה: הפצה של חיקויי מותג מדבקות השפתיים violent lips. התובעות הן חברת violent lips האמריקנית וזכייניתה הבלעדית בישראל, משיח קוסמטיקס
דפנה פלס |  3
VIOLENT LIPS (צילום יח"צ)
תביעה בגובה 3 מיליון שקל הוגשה אתמול (יום ד\') למחוזי בתל אביב נגד חברת גרופון ונגד חברת ההפצה מ.מ. הספקה. התובעות הן חברת violent lips האמריקנית וזכייניתה הבלעדית בישראל, משיח קוסמטיקס, כשעילת התביעה, לטענתן, היא הפצת קופוני מכירה של מותג מדבקות השפתיים violent lips והפרת זכויות היוצרים של משווקיו תוך שימוש במוצר מזויף.
כפי שפורסם באייס , מותג violent lips הגיע לארץ באחרונה ובחודש שעבר החל להימכר בחנויות תוך קמפיין השקה בניהול משרדם של עליזה זאנה וניצן אופיר. \'משיח\', כאמור, היא המשווקת הבלעדית של \'violent\' בארץ אלא שגרופר וגרופון, ככל הנראה, החליטו להצטרף לחגיגה ולחרוג מכמה וכמה סעיפים.
בכתב התביעה נטען כי הנתבעים בחרו לפרסם מוצרים מפרים בהיקף עצום ואף לשווקם תוך עשיית שימוש בתמונות המקוריות של מוצרי violent lips. בהמשך צוין כי \"פעולותיהם (של הנתבעים – ד\"פ) מתבצעות ברשת האינטרנט הן באתר הבית של גרופון, הן באמצעות הפצה בדואר אלקטרוני למאות אלפי משתמשים רשומים והן באתרים נוספים כגון אתר פייסבוק... ואתרים נוספים, לרבות מנועי החיפוש גוגל, וואלה, mako ועוד\".
עוד נטען בכתב התביעה כי \"מעשיהם של הנתבעים פגעו פגיעה קשה בציפייתן העסקית הלגיטימית של התובעות שקניינן יישמר ויכובד ולא יהפך לנחלת הכלל על ידי פעילות ברוטלית של הנתבעים המתבטאת במעשי גניבה ושליחת יד, בפרסום בוטה של פרסומים (מלל וצילומים) של התובעות, בשבירת מחירים קטלנית, שרק גזלנים דוגמת הנתבעים יכולים לאפשר לעצמם, היות שלא השקיעו דבר ביצירות המוגנות של התובעים, באו אל המוכן ומוכרים את מוצרי הזיוף שלהם בשליש המחיר - והכל תוך הטעייה קשה של ציבור הצרכנים\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מדבקות לשפתיים שלא שוות כלום!
    ליה 08/2013/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוילנס ליפס מוצר שלא שווה שקל ! בושה עלק פטנט יורד אחרי 10 ד לא עמיד במים. חבל על הכסף.
    סגור
  • 2.
    חחח חשבתי שרק זיר"ה עושים את זה
    דני 01/2012/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למידע על זיר"ה: http://zirail.blogspot.com/
    סגור
  • 1.
    המדבקות מאחורה ? אני הדבקתי .. ;) (ל"ת)
    עדי 01/2012/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור