שיווק ופרסום

ההשקות המוצלחות של הרבעון: איגוד השיווק בחר בטרה, קוקה קולה ו-yes

ועדת החדשנות של האיגוד בחרה בגבינת נעם ללא חומרים משמרים של טרה, מהלך השמות של קוקה קולה ו-YesMultiRoom להשקות המוצלחות ביותר
קוקה קולה. עושים שמות (צילום יח"צ)
ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה במהלכים השיווקיים של החברות טרה, קוקה קולה ו-yes להשקות המנצחות של הרבעון השני ב-2013. הזכייה של טרה מגיעה בזכות השקת נעם - הגבינה הצהובה ללא חומרים משמרים. yes זכתה תודות להשקת YesMultiRoom וקוקה-קולה זכתה לתואר בזכות מהלך השמות.
באיגוד מציינים כי לתחרות הרבעונית הוגשו 20 מועמדויות מטעם מותגים במשק הישראלי ובינהם חברות מתחומי הקוסמטיקה, מדיה, ביטוח, פיננסים, קמעונאות, תקשורת, פארמה ,מזון ומשקאות. 3 ההשקות המנצחות שנבחרו הן מתחומי המזון והמשקאות - נעם וקוקה קולה ותחום המדיה - yes.
מנימוקי השופטים - נעם: טרה הצליחה להשיק מוצר באופן בו תוך חודשיים בלבד, הגבינה הצהובה נעם תחלוש על כ-15% מהקטגוריה. מדובר בגבינה שעד להשקתה, נשלט השוק אליו נכנסה כמעט בלעדית על ידי \"תנובה\". בהדגשה ובבידוד של אלמנט ספציפי של חדשנות המוצר על פני מתחריו בקטגוריה - היותו נקי מחומרים משמרים - ובשיווק ויחסי ציבור חדים ומדויקים - שינתה טרה את פני שוק הגבינות הצהובות ואת דרישת הצרכן בשוק זה, והפכה לשחקנית בעלת חשיבות בלתי ניתנת לערעור בתחום הגבינות הצהובות.
YesMultiRoom של yes - בהדגשתה את החדשנות הטכנולוגית ויצירת התנאים האולטימטיביים לצפייה בתוכן, Yes החלה במהלך השירות המתקדם והחדשני של הצפיה הנדחית - YesMultiRoom. השירות מספק מענה לצורך של הלקוח לצפות בתכנים ובהקלטות מכל ממיר בבית גם אם תכנים אלה לא הוקלטו בו, אלא בממיר אחר. מדובר במוצר ראשון מסוגו בארץ, שמאז השקתו זכה להצלחה בקרב הצרכנים ועורר עניין רב.
מהלך השמות של קוקה-קולה: בתחילת מאי שונו כל אריזות משפחת קוקה קולה, ועל התוויות והפחיות הופיעו שמות מתוך מאגר של כ-80 שמות. עבור הצרכן, מציאת בקבוק עם שמו או שם אהוביו מוטבע עליו, מחזק את החיבור הרגשי עם המותג, וכן את הצורך לקנות את המוצר - ואף לחלוק את תחושותיו עם אחרים. המהלך השיווקי כלל מספר מימדים. מהם גם אפליקציה ייעודית, ויוזמת דיגיטל נוספת אשר כללה הקרנה של שמות בטיימס-סקוור בניו יורק. כתוצאה ממהלך השמות, נרשם גידול של 1.1% במכירות של \"משפחת קוקה קולה\" לעומת אשתקד.
תלמה בירו מנכ\"ל איגוד השיווק הישראלי: \"יחד עם חבריי בוועדת החדשנות אנו שמחים לראות את פרס ההשקה המנצחת, אשר עדיין נחשב חדש יחסית בעולם השיווק, סוחף בהתלהבות את טובי המשווקים במשק ואת כל מי שחדשנות שיווקית מאתגרת ומרתקת אותו. אנשי השיווק הם הראשונים לזהות חדשנות בשלל אספקטים, ולהעריך את חשיבותה העצומה לארגון שכן ללא חדשנות אין יתרון ואין צמיחה\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כסף קונה הכל
    תומר 09/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניחא שזה לא השקה אלא קמפיין. לא הושק דבר. עם הכסף שהם שוטפים את המדיה, אפשר לא לשים לב למשהו שהם עושים? אז מה החכמה? לעשות מהלך השקה חכם ללא 10 מיליון שקל.
    סגור
  • 2.
    קוקה קולה. השקה????
    דני 09/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדובר בבחירה של חבורת ליצנים? מי הטיפש שחושב שקמפיין השמות הוא השקה? השיקו את קוקה קולה? חדשנות? רגע לא עשו את זה באוסטרליה? קמפיין מצויין שהקשר בינו לבין השקה לא קיים. כמו הקשר בין חבורת השופטים למקצוע השיווק. בושה
    סגור
  • 1.
    מהלך השמות של קוקה קולה נגנב מקמפיין זהה באוס (ל"ת)
    אנונימי 09/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור