כסף וצרכנות

עוקץ כרטיסי האשראי בישראל נחשף: כך פועלת השיטה האכזרית

ישראכרט מזהירה את לקוחותיה מפני עוקצים, ומוציאה הודעה ללקוחות בה היא חושפת לאחרונה יש מקרים רבים של אנשים המתחזים לגורמים רשמיים בניסיון לגנוב פרטים אישיים מהלקוחות. אז איך תצליחו להגן על כרטיס האשראי שלכם מפני הנוכלים?
מערכת ice |  1
כרטיסי אשראי-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחרונה ישנם עוקצים רבים בישראל על חשבון חשבונות בנק, כרטיסי אשראי וכדומה. חברת כרטיסי האשראי ישראכרט הוציאה היום (שישי) הודעת אזהרה חמורה במיוחד מפני עוקצים שמתבצעים על חשבון הלקוחות שלה, ומסבירה כיצד זה קורה ואיך תוכנו להימנע מעוקץ שכזה.
בהודעה שיצאה מטעם ישראכרט ללקוחות נכתב: "היי לקוח X, לאחרונה יש מקרים רבים של התחזות למשטרה, לגופים פיננסים, לנתוני שירות שונים, ואף לישראכרט עצמה, בניסיון לגנוב פרטים אישיים מהלקוחות. זה קורה גם בהודעות SMS ואפילו בשיחות טלפון יזומות והתחזות לנציגים".
 
עוד נכתב בהודעת האזהרה כי ישראכרט מנסה למנוע מקרים שכאלה, אך כמובן שגם לכם יש אחריות גדולה על כך: "אנחנו כמובן עושים הכל כדי למנוע מקרים כאלו, אבל כדי לשמור עליך היטב, חשוב לנו לבקש ממך לא למסור אף פרט זיהוי שלך לאף גורם".
לסיום, נכתב בהודעה שהוציאה ישראכרט נכתב כי "חשוב מאוד לקרוא את ההודעות הנשלחות מאיתנו בהן מצוינת סיבת הפנייה באופן ברור. שנדע ימים שקטים במהרה, תמיד לשירותך, ישראכרט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני קיבלתי הודעה החבילה שלך הגיע למכם, כדי לשחרר אותה
    רני 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    . עליך לשלם 8,39 דולר . היות ואני ער להונאות האלה מחקתי את ההודעה. תודה לישראכרט על האזהרה.
    סגור