שיווק ופרסום

מתוקים: לקוחות ראובני פרידן תורמים ספוטים בפריים-טיים לקמפיין פרו בונו

לרגל חודש המודעות לסוכרת נעורים, לקוחות המשרד ביניהם עוף טוב, מזרחי-טפחות, מי עדן, סימילאק ומחלבות גד תורמים את זמן האוויר שלהם לקמפיין
ראובני פרידן. פרו בונו (צילום יח"צ)
הנה מודל שכל משרד פרסום יכול לאמץ, בשיתוף לקוחותיו המובילים: לרגל חודש המודעות לסוכרת נעורים, משרד הפרסום ראובני פרידן, הצליח לרתום את לקוחות המשרד, שתרמו את זמן האוויר שלהם למען ספוטים בפריים-טיים - עבור העלאת המודעות למחלת סוכרת הנעורים.
במסגרת המהלך המשותף, יצר משרד הפרסום קמפיין פרו בונו המתאר את הקושי היומיומי שחווים ילדים החולים בסוכרת נעורים. בסרטון שצולם נראים מפורסמים רבים: ביניהם אבי קושניר, קרן מור, אלון נוימן, סיוון קליין ועוד - שעל האצבע שלהם מצויר סמיילי עצוב. האייקון הזה מצויר במקום בגוף שבו חולי הסוכרת דוקרים את עצמם בממוצע 10 פעמים בכל יום.
במשרד מסבירים כי החיבור של ראובני פרידן לנושא החל כאשר המחלה התגלתה אצל בתה הקטנה של קרן קופילוב, סמנכ\"ל הכספים של המשרד. מאז נרתם המשרד ללוות את האגודה בהתנדבות, ומסייע לחפש דרכים מגוונות לעזור בהעלאת המודעות למחלה ובקידום מציאת פתרונות רפואיים שיקלו על חייהם של הילדים החולים.
כיוון שהחשיפה שמקבל קמפיין פרו בונו בישראל במדיה היא נמוכה מאוד, החליטו בראובני פרידן לפנות ללקוחות המשרד ולהציע להם להצטרף למאמץ ולתרום ספוט אחד של הפרסומת בשעות הפריים טיים. המשרד הצליח לרתום חלק גדול מהלקוחות ביניהם עוף טוב, מזרחי-טפחות, מי עדן, סימילאק ומחלבות גד, שהסכימו לתרום למען המאמץ החשוב. בזכות התרומות האלה, הקמפיין יופיע בשבוע הקרוב בפריים טיים לא פחות מ-10 פעמים, בשווי מוערך של כ-200 אלף שקלים.
מדי יעקבזון, מנכ\"ל האגודה: \"מרגש לראות עד כמה גדולה הנתינה של היושבים בראובני פרידן וההשפעה העצומה שיש לקמפיין מסוג זה, הן להעלאת מודעות והן לגיוס תרומות הנדרשות לקידום מטרות האגודה. היצירתיות, המסירות, גיוס הסביבה העסקית והירתמות העובדים במשרד מרגשים אותנו מאוד. בשם אלפי ילדי סוכרתיים סוג 1 בישראל, ועשרות אלפי סוכרתיים זוג 1 בוגרים, אני שולחת את אסירות תודותינו\".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    וואו סיוון קליין! מאיפה הם הצליחו להשיג אותה? (ל"ת)
    ג'ימל 11/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בונו נפצע קשה ופרו חוגג. עד מתי? (ל"ת)
    אנונימי 11/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אפילו הפרובונו שלהם גרוע - סליחה אפקטיבי (ל"ת)
    אנונימי 11/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד! יוזמה נהדרת (ל"ת)
    גלית 11/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור