שיווק ופרסום

אתלון השקעות פרסמה תשקיף: מגייסת הון לפרויקט במוזמביק

Vaninga מקימה ארונות תקשורת, קירור, חשמל, קישוריות והתאוששות מאסונות ברפובליקה שבדרום-מזרח אפריקה
אבי שאולי | 
{אתלון השקעות}, המחזיקה במניות שליטה ב-Vaninga & Investimentos Lda שבמוזמביק, פרסמה מצגת למשקיעים במסגרת תוכנית לגייס הון לצורך השלמת מרכז הנתונים הראשון שלה ברפובליקה שבדרום-מזרח אפריקה. ככל הידוע החברה מתכננת לגייס כ-10 מיליון שקל.
Vaninga מקימה ארונות תקשורת, קירור, חשמל, קישוריות והתאוששות מאסונות. בנוסף עוסקת החברה בחומרה, עיבוד, אחסון, זיכרון וקישוריות. החברה מעניקה גם שירותי אחסון כשרות, STREAMING ושירותים וירטואלים.
מרכז הנתונים במפוטו (Maputo) עיר הבירה של מוזמביק נמצא בשלבי הקמה והחברה מתכננת להשיק שירותים בתקופה הקרובה.
Vaninga מתכננת להתרחב למרכזים גדולים אחרים כגון ביירה ולאזורים המשרתים את אזורי הנפט וגז של Pembe וטטה בצפון הארץ. לקוחות גדולים הביאו עניין בשימוש במלוא היכולת של השלב הראשון.
אתלון מתכננת לספק שירותים מעבר למודל של מרכזי הנתונים המסורתיים של מתן אירוח (Hosting & Co-Location) על ידי הוספת יחידות של שרתים וירטואליים, שרתי אחסון, שרותי ענן ושירותי וירטואליזציה. כיום קיים מחסור בהיצע של מרכזי נתונים במוזמביק ואפריקה בכלל.
Vaninga היא בעלת רישיון תקשורת במוזמביק להספקת מגוון רחב של שירותים קבועים ואלחוטיים בהיקף ארצי. החברה תתמקד במתן שירותי מרכז נתונים ניטראליים שרות שמצוי במחסור במוזמביק ובמדינות תת סהרה אפריקאיות..החברה תשיק שירותים במפוטו במחצית השנה הקרובה וכבר יש התעניינות של לקוחות בכל יכולות הקיבולת של מרכז הנתונים הראשון.
תגיות Vaninga | אתלון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה