שיווק ופרסום

מתכוננים לקאן: באומן בר ריבנאי מוביל בין הישראלים במספר ההגשות לתחרות

בעוד שהקקטוס נכנס לישורת האחרונה, משרדי הפרסום הישראליים לא מוותרים על משאת נפשם וצפוים להגיש עשרות עבודות שיתפזרו על מספר גדול יותר של הגשות
משה בנימין |  3
פסטיבל קאן (צילום יח"צ קאן)
לאחר שנתיים נטולות הישגים (2013 ו-2014) שהגיעו לאחר השנה הלוהטת של באומן בר ריבנאי (2012), משרדי הפרסום מתמרקים ונערכים לפסטיבל קאן לפרסום 2015. השנה, בשונה מהשנתיים האחרונות, ההכנות לפסטיבל הן במקביל לשובה של תחרות הפרסום הישראלית - קקטוס הזהב - המאורגנת על ידי איגוד חברות הפרסום. 
בהתחשב במחירי ההגשה הגבוהים לפסטיבל קאן - נעים בין 500 ל-1400 יורו, התחרות הצפופה מול כל העולם (ממש כך, מעל ל-90 מדינות מגישות עבודות לתחרות) עם יותר מ-36,000 הגשות והעובדה שהשנתיים האחרונות לא היו פוריות - ההנחה היתה שמשרדי הפרסום המובילים יפנו את האנרגיה לקקטוס המקומי ויחסכו את ההוצאה הגבוהה. עם זאת, ואולי דווקא בגלל שזכייה באריה בקאן הפכה לקשה מהצפוי או לפחות לקשה יותר ממה שמשרדי הפרסום המקומיים התרגלו אליו - אלו לא מורידים את הרגל מהגז וגם השנה יראו נוכחות בריביירה הצרפתית.
מבין משרדי הפרסום המובילים שנוהגים להתמודד מדי שנה בולט באומן בר ריבנאי עם 45 הגשות ל-15 עבודות שיתמודדו בתחרות, לפי החלוקה לקטגוריות השונות. קבוצת מקאן תל אביב תתמודד בקאן עם 11 הגשות של 7 עבודות. בגיתם BBDO יתמודדו השנה עם כ-7 עבודות ש-2 מהן בלבד יוגשו למספר קטגוריות שונות במקביל. אדלר חומסקי צפוי להגיש 4 עבודות, כמו גם LEAD שהגיש 4. משרד נוסף שצפוי להשתתף, גם עם מספר בודד של עבודות הוא שמעוני פינקלשטיין ברקי שלפסטיבל קאן שמור מקום של כבוד בהיסטוריה המקצועית שלו מאז היה הראשון מישראל לזכות באריה זהב, בשנת 2007. 
משרד נוסף שצפוי להשתתף בתחרות השנה, ועושה זאת דרך קבע בשנים האחרונות, הוא y&r ישראל. ההגשות של המשרד נעשות דרך רשת y&r העולמית שמרכזת בידיה את כל העבודות שמשרדיה מעוניינים להגיש לקאן ומתוכן, הטובות ביותר יוגשו לקאן, לאחר סינון, בחירה ואישור של טוני גריינג'ר, מנהל הקריאייטיב הראשי של רשת y&r ואנשיו. העבודה של y&r ישראל שתעשה את דרכה לפסטיבל קאן השנה היא זו שהופקה עבור הוועד למלחמה באיידס HIV Secret - ועלתה ברשת החברתית Secret. העבודה תתמודד ב-6 קטגוריות שונות לרבות קטגוריית Lions Health שהוקמה עבור מהלכים מתחום הבריאות והפארמה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה הייתם עושים בלי ...
    לקוח 04/2015/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחחח מה הייתם עושים בלי התחרויות האלה שמטפחות את האגו שלכם ושלנו הלקוחות .. בואו פשוט נתעלם מזה שרוב הפרסומות הם חלשות בואו פשוט נתעלם מזה שאף אחד כבר לא ממש רואה פרסומות בואו פשוט נתעלם מזה שזאת מדיה שמזמן לא אפקטיבית בואו פשוט נתעלם שהקמפיינים היצירתיים ביותר הם לא פרסומת טלוויזה או שילוט חוצות מה שנקרא ATL העיקר אל תשכחו ת'חליפה .. בהצלחה
    סגור
  • 1.
    באומן אולי מוביל
    יורם 04/2015/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אבל אני בטוח שרק טוב יצא לכל מי שמגיש לפסטיבל הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
  • צודק!!!!
    יהורם 04/2015/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שמישהו יגיד את זה טקסט אמיץ
    סגור