שיווק ופרסום

פאשניסטה בחילזון: באומן בר ריבנאי זכה במכרז על תקציב גינדי TLV Fashion Mall

קבוצת גינדי בחרה בבאומן בתום מכרז שבו התמודדו גם ראובני פרידן, מקאן תל אביב ומנצ'
משה בנימין |  3
יוסי לובטון (צילום יח"צ)
המכרז על תקציב הפרסום של מרכז האופנה החדש של חברת גינדי הסתיים עם זכייה של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי - כך נודע לאייס. בחודשים האחרונים קיימה חברת הנדל"ן מכרז על תקציב המרכז החדש שיפעל תחת השם TLV Fashion Mall בין מספר משרדים, בהם באומן, ראובני פרידן, מקאן תל אביב ומנצ'. היום (יום ב') התקבלה ההחלטה על ידי גינדי ובשעות האחרונות התבשרו המתמודדים על זהות הזוכה. 
קניון האופנה החדש של גינדי צפוי להיות מתחם אופנה בקונספט ייחודי הממוקם באזור מתחם שרונה, הסינמטק ומוזיאון תל אביב. על פי אתר גינדי, הקניון יחולק ל-2 קומות מסחריות, המשתרעות על פני שטח של כ-38 אלף מ"ר ובו כ-300 חנויות של מותגים מובילים בארץ ובעולם. על פי הצפי של גינדי, מספר המבקרים עשוי להגיע בכל יום ל-41 אלף איש, שיתורגם לצפי פדיון של כמיליארד שקלים בשנה.
בשבועות האחרונים גייס באומן בר ריבנאי לשורותיו את הפרסומאי יריב טוויג שבשנים האחרונות עבד כעצמאי. טוויג, לשעבר בשלמור אבנון עמיחי הצליח להשתחל לתקציב הפרסום של גינדי על חשבון משרדים מובילים. בבאומן משמש טוויג כמנכ"ל ביחידת מיתוג חדשה שאותה משיק המשרד. היחידה משמשת כיחידת רווח והפסד נפרדת כאשר טוויג עומד בראשה כאמור כמנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי שתחתיו יועסקו כ-10 עובדים. הגיוסים ליחידה ואיוש המשרות נעשה על ידי טוויג עצמו שנכון לעכשיו מעסיק תחתיו 8 עובדים.
גיוסו של טוויג לבאומן היה על רקע ההתמודדות על מכרז גינדי שצפוי לבקש ממשרד הפרסום שלו שירותי פרסום שוטפים בהיקפי עבודה בעלי ווליום גבוה ובסטנדרט שמתאים למעמדו. טוויג ויחידת המיתוג אותה יפעיל בבאומן אמור להיות הכתובת שתספק זאת לגינדי ותעניק לבאומן את היכולת להתמודד במכרזים מסוג זה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ריצ'י אשם
    המשיח 09/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או חנה רדו , או שיבולת
    סגור
  • 2.
    זה הגבר שלי!!! (ל"ת)
    אידה 09/2015/21
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לבאומן- משרד הפרסום הכי קריאיטיבי!
    זה שמבין עניין 09/2015/21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הפרסומות שלהם הכי מתוחכמות
    סגור