שיווק ופרסום

הג'וב החדש של ענת בן נתן: מצטרפת לטוויסטד כסמנכ"ל לקוחות ופיתוח עסקי

מספר חודשים לאחר שנפרדה מהמשרד אותו ייסדה וניהלה, בן נתן מוצאת תחנה חדשה וחוברת למשרד הפרסום טוויסטד. "צופה שאמצה כאן את יכולותיי וקשריי גם בחיבור לקוחות נוספים שייהנו מהחדשנות שהיא ב DNA  של העסק הזה"
משה בנימין |  4
ענת בן נתן (צילום יח"צ)
מספר חודשים לאחר שנפרדה ממשרד הפרסום אותו ייסדה וניהלה, ענת בן נתן מצטרפת למשרד הפרסום טוויסטד בבעלותם של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור. בן נתן תשמש כסמנכ"לית לקוחות ופיתוח עסקי - כך נודע לאייס.
בן נתן היא מוותיקות ענף הפרסום ואחת הנשים הבודדות שהקימה, ניהלה ועמדה בראש משרד פרסום מצליח. לאחר שנים שעבדה לצד הפרסומאי ג'רי ירקוני תחת שם המשרד בן נתן ירקוני, היא פנתה לדרך עצמאית בשנת 2010. ב-2013 חבר אליה צור גולן, שהיה עד אז סמנכ"ל קריאייטיב בכיר בשלמור אבנון עמיחי ועבד שנים רבות לצד גדעון עמיחי בימי תור הזהב של שלמור, עד שירש את מקומו לאחר שזה פרש.
בתחילת 2015 נכנס לתמונה אלון הוכדורף לאחר שסיים את תפקידו בחברת רכש המדיה של פובליסיס - זניט. הוכדורף קישר למשרד את רשת הפרסום הבינלאומית M&C SAATCHI וזו רכשה את השליטה במשרד הפרסום של גולן ובן נתן כאשר הוכדורף מצטרף במקביל לשותפות. לאחר שהסדירה את מכירת מניותיה לשאר הצדדים השותפים במשרד באופן שווה, פרשה בן נתן ולא חיכתה הרבה זמן בטרם החלה לחפש אחר התחונה הבאה שלה בענף הפרסום. 
החיבור בין הצדדים מפגיש בין האינטרסים של בן נתן וטוויסטד. מצד אחד, משרד הפרסום שהחל את דרכו באוריינטציה דיגיטלית בלבד, מבקש לחזק את כוחו בגזרת האופליין שצומחת בקרב לקוחותיו - טריטוריה שבה בן נתן יכולה להביא עימה ערך רב מניסיונה בתחום. מנגד, עבור בן נתן מדובר בהזדמנות להישאר באזור שבו "דברים קורים", וכך להישאר רלוונטית באמצעות חבירה למשרד שנמנה על השחקנים הבולטים בשוק מזה שנים. 
בן נתן אישרה את הפרטים ואמרה לאייס: "טוויסטד הופכים בהדרגה לסוכנות פרסום מלאה - אבל עם נשמה דיגיטלית. ואני מביאה אליהם את הערך של ניהול תקציבי אוף ליין גדולים. כפי שקורה גם בעולם. סוכנויות הדיגיטל החזקות שהופכות למשרדי פרסום מלאים הם טרנד חם בעולם ואיום מרכזי על הסוכנויות הגדולות. מפני שהם ערוכים בצורה הטובה ביותר לצרכן הדיגיטלי, ומאידך מציעים בצורה מלאה את סל השרותים שמציע משרד קונבנציונלי. (בוודאי משרד עטור פרסים קריאטיביים כמו טוויסטד). אני צופה שאמצה כאן את יכולותיי וקשריי גם בחיבור לקוחות נוספים שייהנו מהחדשנות שהיא ב-DNA  של העסק הזה".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כמה מנהלי לקוחות עוד יתחלפו שם?
    מישהו 03/2016/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה מבריח אותם? מעניין !!!
    סגור
  • 3.
    בהצלחה עם גן מור
    בולבול לשעבר 03/2016/15
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הבעיה המרכזית במשרד הזה יושבת על תקן הקריאייטיב, נותנת לה שלושה חודשים עד שאיל גן מור יצליח להבריח גם אותה. מוליאן תתעורר ותעיף את הפוץ הנפוח
    סגור
  • 2.
    ללמוד
    אחתאפס 03/2016/15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    להתבונן וללמוד. בהצלחה!
    סגור
  • 1.
    מ ק ס י מ ה !!! בהצלחה עצומה (ל"ת)
    דנידין 03/2016/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור