שיווק ופרסום

לגזור ולשמור// הקריאייטיב הטוב בעולם: הקמפיינים שזכו בגראנד פרי בקאן - חלק א'

לאחר ירידת המתח הטבעית עם סיום שבוע קאן ליונס, בכל זאת משהו נשאר שיכול למלא את החלל בהשראה קריאייטיבית פורצת דרך ומחשבה - מהלכי הגראנד פרי שזכו בפרסים הנחשבים ביותר עבור קריאייטיב יוצא דופן. צפיית חובה עבור כל פרסומאי, מנהל שיווק ובכלל
משה בנימין |  2
גראנד פרי (צילום יח"צ cannes lions)
פסטיבל קאן הסתיים במפגן הזיקוקים המסורתי, הריביירה התרוקנה מאדם ואלפי המבקרים שבו לשגרת יומם, עם או בלי אריות באמתחתם. ירידת המתח של השבוע שאחרי, התפכחות מהנגאובר של בירות, שמפניות ומסיבות מותירה את המבקרים וכל מי שעקב מסביב לעולם בתחושת ריקנות טבעית ומובנת, ובכל זאת משהו נשאר - משהו שיכול למלא את החלל בהשראה קריאייטיבית פורצת דרך ומחשבה - מהלכי הגראנד פרי שזכו בפרסים הנחשבים ביותר עבור קריאייטבי יוצא דופן. 
פסטיבל קאן ליונס לפרסום כולל 25 קטגוריות המפולחות לעשרות רבות של תתי קטגוריות. כמובן שהאינטרס המסחרי של מארגני הפסטיבל מדבר כשהם מחדשים, מעדכנים, משדרגים וממציאים קטגוריות חדשות אחת לכמה שנים כדי להשאיר את הפסטיבל רענן ולדאוג שהיקף ההגשות לא יירד וימשיך להניע את גלגלי המכונה המשומנת. מנגד, האירוע מצליח למשוך אליו מדי שנה את בכירי תעשיית הפרסום העולמית, לצד אח"מים בעלי שם כדוגמת מייסדי גוגל, נשיאי ארה"ב לשעבר, מוסיקאים, מעצבי על ועוד.
כדי לשמר במשהו את המהות האמיתית של פסטיבל קאן - מינגלינג של מהלכי קריאייטיב ומינגלינג של אנשים בצידו - אנחנו מציגים כאן את הדובדבן שעל הקצפת - הטופ העולמי של מהלכי הפרסום שזכו בגראנד פרי במגוון קטגוריות. לגזור, לשמור ולהעתיק (לקחת השראה).

קטגוריית ה-FILM
Harvey nichols: אוהבים לקבל דברים בחינם? מי לא. בית הכלבו הבריטי החליט להפוך את הגנבים הקטנים מסניפיו לכוכבים בעל כורחם, עבור קמפיין לאפליקציה של הרשת. 
  
קטגוריית הסייבר
2 קמפיינים זכו בקטגורייה זו בתואר הגראנד פרי. הראשון הוא מהלך מדהים מהולנד של הבנק ING תחת השם The Next Rembrandt, והשני הוא מספרד, של מפעל הלוטו הספרדי תחת השם JUSTINO.
 
 
קטגוריית המובייל
NYT VR: מהלך מדהים, חוצה יבשות, של הניו יורק טיימס בשיתוף פעולה עם Mini, GE ו-Google.
 

קטגוריית המדיה
בורגר קינג: אולי המהלך המדובר ביותר ערב הפסטיבל, וגם זה שבכירי הקריאייטיב בישראל שמו עליו עין והעריכו שיגיע גבוה. ואכן כך, המהלך האמיץ והמפתיע של בורגר קינג תחת השם מק'וופר - MCwhopper זכה ביותר מגראנד פרי אחד ובצדק.
 

קטגוריית ה-Digital Craft
בקטגורייה שבודקת את איכות ורמת העבודות בתחום הדיגיטל (להבדיל מהרעיון הקריאייטיבי) נבחר הפרויקט של לייבל המוסיקה העצמאי Because החוגג עשר שנים להיווסדו. 
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה לקרוא כתבה שלמה של סרטים חסומים (ל"ת)
    עומר 06/2016/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    תיקון
    זהר 06/2016/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    The Next Rembrandt שייך לקטגורית Data
    סגור