שיווק ופרסום

הלל פרידמן מצטרף כשותף למשרד 'בולטון פוטנציאל'

איש השיווק והפרסום הוותיק עוזב את עיתון 'המודיע' לטובת שותפות במשרד הפרסום הגדול של המגזר החרדי, ותפקיד מנהל פיתוח עסקי וקשרי לקוחות
כתבי אייס | 
הלל פרידמן (צילום יח"צ)
משרד הפרסום חרדי בולטון פוטנציאל מצרף את איש השיווק והפרסום הוותיק הלל פרידמן. פרידמן יהיה מצטרף לצוות הניהול הבכיר של המשרד כשותף וכמנהל פיתוח עסקי וקשרי לקוחות.
 
עד לאחרונה עבד פרידמן במחלקת השיווק והפרסום של המודיע, שם היה שותף להקמת מערך השיווק של העיתון במשך למעלה מ-17 שנים והוא חתום על שורת יוזמות ופרויקטים. במסגרת תפקידו עבד מול החברות ומשרדי פרסום, והוביל אותם להשקיע בפרסום ייעודי למגזר החרדי.
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום למגזר החרדי לשנת 2015, עולה כי משרד הפרסום המוביל הוא עדיין בולטון פוטנציאל עם היקף פעילות של 19.55 מיליון, כשהוא רושם עלייה של 10% לעומת 2014, שבה רשם ירידה של 19% ביחס לשנה שלפני כן. 
יו"ר פרסום 'בולטון פוטנציאל' אברהם בריסק: "אנו מכירים ומוקירים את פועלו של הלל משנותיו הרבות בעיתון 'המודיע' ובטוחים כי ניסיונו הרב ונועם הליכותיו יתרמו למשרד וללקוחותיו. אני רואה בו כשותף טבעי לפעילות המשרד והמשך פיתוחו בעתיד ב"ה".
מנכ"ל משרד הפרסום בולטון פוטנציאל שי חגואל: "הכרתי את הלל פרידמן מעבודתו בעיתון 'המודיע' ואני שמח ומברך על הצטרפותו לצוות הניהול הבכיר של המשרד. אני סמוך ובטוח כי כישוריו וניסיונו הרב יתרמו להמשך פיתוחו ושגשוגו של 'בולטון פוטנציאל' כמשרד הפרסום המוביל במגזר החרדי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה