שיווק ופרסום

מים סוף עד ים כנרת: לעומק התודעה זכה בתקציב RED SEA

על המכרז התמודדו 5 משרדים. RED SEA GROUP, שהוקמה באמצע שנות ה-70 על ידי אלי פפושדו, מתמקדת בייזום, הקמה, החזקה וניהול של נכסים ופעילויות בתחום הנדל"ן למגורים ונדל"ן מניב בישראל, אירופה וארה"ב
משה בנימין |  3
ים סוף נדל"ן (צילום יח"צ)
משרד הפרסום לעומק התודעה שזכה לאחרונה בתקציב הפרסום של Bosch לאחר שגבר על משרדי הפרסום הגדולים בישראל ממשיך לצרף לשורותיו תקציבים נוספים. לאחרונה זכה המשרד בתקציב הפרסום של חברת הנדל"ן RED SEA GROUP של משפחת פפושדו - כך נודע לאייס. 
RED SEA GROUP, שהוקמה באמצע שנות ה-70 על ידי אלי פפושדו, מתמקדת בייזום, הקמה, החזקה וניהול של נכסים ופעילויות בתחום הנדל"ן למגורים ונדל"ן מניב בישראל, אירופה וארה"ב. על המכרז התמודדו 5 משרדים והזכייה בו רשומה על שמו של ארז מיטל, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הקריאייטיב שהוביל את הפרויקט מטעם המשרד. לאחרונה הצטרף למשרד כשותף איש הקריאייטיב טל רביב שייקח מעתה את גזרת הקריאייטיב בישראל כאשר מיטל יטפל בפעילות הענפה של המשרד בחו"ל.  
לדברי מיטל: "תענוג לסגור כזה שבוע עם זכייה בתקציב RED SEA GROUP. פגשנו חברה מדהימה עם פרוייקטים מאד מעניינים. אנחנו בטוחים שנעשה דרך ארוכה יחד"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מתאימים לחברת בניה כי הם סאחי בלטה (ל"ת)
    אהרון 11/2016/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שכחו להגיד תודה לרמי. הכל בזכותו (ל"ת)
    דני לוין 11/2016/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בר אלפנדרי המלך
    חסוי 11/2016/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רואים שהמיתוג של רימונים עשה לך טוב
    סגור