שיווק ופרסום
נותנים גז: הסושיאל של קבוצת לובינסקי יטופל ב'פה לאוזן'
מותגי הרכב המשווקים תחת קבוצת לובינסקי כוללים את פיג'ו, סיטרואן, MG, ו- DS באופן בלעדי בישראל
סוכנות הסושיאל ושיווק הגרילה פה לאוזן בבעלותו של אבי קסוטו רוזנברג קיבלה את תקציב המדיה החברתית של יבואנית הרכב קבוצת לובינסקי - כך נודע לאייס. לראשונה תרכז היבואנית את פעילות הסושיאל של מותגיה תחת גוף אחד.
מותגי הרכב המשווקים תחת קבוצת לובינסקי כוללים את פיג'ו, סיטרואן, MG, ו- DS באופן בלעדי בישראל. פה לאוזן מנהלת את מערכי הסושיאל והניו מדיה של מפעל הפיס, רשת מלונות ישרוטל, חברת אגד, קבוצת נגב, בנק יהב ועוד. כמו כן ניהלה הסוכנות את מערך הסושיאל של מפלגת הליכוד בבחירות 2015.
קסוטו רוזנברג אמר לאייס: "אנו מאד שמחים על הצטרפותה של קבוצת לובינסקי למשפחת הלקוחות שלנו. האתגר הוא גדול ואנחנו מתכננים לצאת במהלכים שיסמנו רף חדש לנוכחות מותגים מעולם הרכב במדיה החברתית". מלובינסקי נמסר כי "אנחנו שמחים לעבוד עם פה לאוזן ומצפים להגיע ללקוחות באמצעות הזירות החברתיות להבין וללמוד מהם עוד על המותגים שלנו ועל הצרכים שלהם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.סבבה, קראתי, סחטיין עליכם, עכשיו אפשר להפסיק לטרגט אותי בפייסבוק (ל"ת)אסף 11/2016/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.חבר׳ה טוביםשי 11/2016/16הגב לתגובה זו0 0עובדים בשקט אבל נותנים בראש. צריך יותר כאלה פה בביצהסגור
-
1.יפה לכם!טל 11/2016/16הגב לתגובה זו0 0תמשיכו ככה חברים... עוקבת מרחוק.סגור