שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של 'מיצובישי' בדרך לגיתם BBDO

בנוסף צפוי גיתם BBDO לקבל לידיו את הטיפול בתקציב הטרייד אין של כלמוביל
משה בנימין | 
עדו הר טוב (צילום יח"צ)
זה לקח כמה חודשים, אך תופעות הלוואי של צמצום מותגי הפרסום הפועלים תחת פובליסיס ישראל, נותן את אותותיו גם בקבוצת כלמוביל. לאייס נודע כי תקציב הפרסום של מותג הרכב מיצובישי יעשה את דרכו מגליקמן שמיר סמסונוב לגיתם BBDO. בנוסף צפוי גיתם BBDO לקבל לידיו את הטיפול בתקציב הטרייד אין של כלמוביל. 
תקציב הפרסום של מיצובישי טופל במשרד הפרסום פובליסיס שנסגר לפני כחצי שנה ותקציביו פוזרו בין ליאו ברנט וגליקמן שמיר סמסונוב שגם הוסיף לשמו את שם המותג פובליסיס. האחרון, שטיפל ביונדאי ומרצדס מקבוצת כלמוביל קיבל לידיו את מיצובישי אך מלכתחילה היה מדובר בפיקדון זמני שכן בכלמוביל מעדיפים שלא לשים את כל הביצים בסל אחד ולפצל את המותגים בין משרדים שונים. שאר משרדי הפרסום בקבוצה: ליאו ברנט ובאומן בר ריבנאי מטפלים בקיה ומאזדה ופורד בהתאמה, כך שמועמדותם לטיפול במותג היפני נפסלה וגיתם הוא הנהנה מהסיטואציה, וללא מכרז. 
שוק הרכב הישראלי מאופיין בביקוש שעולה על ההיצע מבחינת תקציבי הפרסום והמשרדים. רוב משרדי הפרסום כבר "חסומים" בפני קבלת תקציבים חדשים שכן הם מטפלים בתקציבי רכב מתחרים. אפילו גיתם שמצרף אליו את מיצובישי אינו פנוי לגמרי ומטפל בימים אלו בתקציבי BMW ומיני. עם זאת תקציבים אלו אינם נחשבים למותגים המתמודדים בזירת המחיר והמיתוג במיצובישי, ובכל אופן צפויים להיות מטופלים במחלקות נפרדות במשרד.
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב מותג מיצובישי ב-2016 עמד על כ-38 מיליון שקלים במחירי מחירון. בפועל, במחירים ריאליים מדובר בכ-8 עד 10 מיליון שקלים, כך שמדובר בתוספת לא מבוטלת בגיתם. בנוסף לפובליסיס (שנסגר) וגליקמן שמיר סמסונוב שטיפלו בו במהלך השנה האחרונה, חלק ניכר מהדיגיטל טופל על ידי MOBLIN המתחמה בזירות המובייל.  
מגיתם BBDO לא נמסרה תגובה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה