שיווק ופרסום

תנובה: מנהלת אגף השיווק והפיתוח בחטיבת המזון פורשת

צביה אורנשטיין קסן ניהלה את אגף השיווק והפיתוח של כל מותגי תנובה שאינם חלב. פרישתה מצטרפת לסיום דרכן של סמנכ"ל התקשורת ומנהלת התקשורת השיווקית
משה בנימין |  2
משאית תנובה (צילום Bizportal)
שיירת הבכירים שמסיימת את דרכה בתנובה אינה פוסקת. לאחר סיום דרכן של סמנכ"ל התקשורת אלונה אריאלי להב ומנהלת התקשורת השיווקית ענבל מצנע, גם צביה אורנשטיין קסן, מנהלת אגף השיווק והפיתוח של חטיבת המזון פורשת מהחברה. 
בעשור האחרון מילאה אורנשטיין קסן שורה של תפקידי שיווק בכירים בקונצרן. בין היתר, ניהלה את היחידה העסקית של מותג תנובה ומוצרי הליבה בחטיבת החלב. ב-3 השנים האחרונות היא ניהלה את אגף השיווק והפיתוח של חטיבת המזון, ובמסגרת תפקידיה ניהלה והובילה את האסטרטגיה העסקית והשיווקית של מותגים שונים בקבוצה, ביניהם, תנובה, סנפרוסט, מעדנות ומאמא עוף והיתה אחראית להשקת מגוון קטגוריות ומוצרים חדשים אשר תרמו לחזוק המותגים לאורך השנים.
כמו כן היא חתומה על מגוון מהלכים אסטרטגיים ובהם מיצובו ומיתוגו מחדש של מותג תנובה
"לגדול בבית ישראלי", שיקום מעמד מותג תנובה לאחר המחאה הצרכנית, מיתוג פיצה מעדנות ולאחרונה גם להשקת השפה התקשורתית החדשה למותג סנפרוסט.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מהטובות שיש
    אחד שיודע 01/2017/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אובדן גדול לתנובה. מנהלת שיווק מהטובות בתחום.
    סגור
  • 1.
    העסק מתפרק (ל"ת)
    הילה 01/2017/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור