פרסום ושיווק

ערן גפן: "הייתי כבוי בניו יורק; רציתי את החיים שלי בחזרה"

כתבי אייס |  2
הפודקאסט של מירן פחמן. EAR CATCHER (צילום יח"צ)
פרק שלישי בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER של מירן פחמן עלה לאוויר, והשבוע מתארח ערן גפן, המייסד של גפן טים ובעבר שותף ומנכ"ל y&r דיגיטל מחלוצות תחום הפרסום הדיגיטלי בישראל. גפן מדבר עם פחמן על חשיבות תחרויות הפרסום כגון קאן שבה ביקר השנה, על הדרך שבה הוא מודד קריאייטיב טוב, תחילת דרכו בתעשייה, הקמת גפן טים, חוזה "1-3-5-7" שפיתח וחתם עם עצמו וכן על המסע לניו יורק שהתברר כטעות, אובדן הדרך והתשוקה, הגעגועים הקשים לישראל והרצון העז לחזור לארץ ולעסוק ברעיונות. 
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
הפודקאסט של מירן פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, יעלה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית תתארח דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחה מעמיקה על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.

 

הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יצא צעיר, חזר זקן! נראה נורא (ל"ת)
    מה זה??? 30/06/2017 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • אני בטוח שאתה נראה נפלא
    אייל 02/07/2017 08:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בד״כ אנשים שמתבגרים בעשר שנים נראים כמו אנשים שהתבגרו בעשר שנים...
    סגור