שיווק ופרסום

שינויים ב-GO Moblin: דובי ספקטור מונה למנכ"ל

ספקטור שמגיע מתוך הדיגיטל של אדלר חומסקי יחליף את מייסד GO אדיר רגב ויהפוך לאיש המפתח בגוף המאוחד של סוכנות הסלולר וסוכנות הדיגיטל
משה בנימין |  1
דובי ספקטור (צילום עמוד הפייסבוק של דובי ספקטור)
3 חודשים לאחר מיזוג הפעילות בין סוכנות הפרסום במובייל Moblin עם סוכנות הפרסום הדיגיטלי GO, יוצאת לדרך שורת מינויים פרסונליים בהנהלה הבכירה. המינוי המרכזי הוא של דובי ספקטור לתפקיד מנכ"ל הפעילות הממוזגת. ספקטור שמגיע מתוך הדיגיטל של אדלר חומסקי יחליף את מייסד GO אדיר רגב ויהפוך לאיש המפתח בגוף המאוחד. 
ספקטור שירת ב-8200 ומגיע לתפקיד עם ניסיון של 12 שנה בעולמות השיווק הדיגיטלי. בעברו ניהל את תחום הפרפורמנס ביוניברסל מקאן וב-5 השנים האחרונות שימש כמשנה למנכ"ל בחברת הדיגיטל של קבוצת אדלר חומסקי. 
במקביל מונה מקס אוקונוב לסמנכ"ל דאטה וטכנולוגיות. אוקונוב מילא שורה של תפקידים ב-GO ובשנים האחרונות לקח חלק בפיתוח אסטרטגיית הדיגיטל מבוססת טכנולוגיות ודאטה של החברה; יניב פרטוש מונה לסמנכ"ל לקוחות ב-GO ויצטרף לאמיר כלף בניהול תמהיל לקוחות החברה; בני יוסף מונה לסמנכ"ל לקוחות Moblin ויצטרף לכלף ופרטוש בניהול כלל לקוחות GO ו- Moblin בנתניה, תחת ניהולו של ספקטור.
אדיר רגב, המייסד והבעלים של GO: "​דובי מגיע עם ידע מקצועי בדיגיטל ברמה מאוד גבוהה, עם יכולות טכנולוגיות גבוהות וניסיון ניהולי בעולמות הדיגיטל. דובי מהווה חיזוק משמעותי לצוות הניהולי של GO ואני בטוח שהוא ימשיך להצעיד את GO קדימה ולשמר את המובילות שלה בענף. החיבור של דובי עם הצוות הניהולי של GO יהפוך אותה לחברה החזקה ביותר בתחום ה- Data Driven Marketing".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרטוש לקקן חסר יכולת. חנפנות משתלמת
    אייל רגב 07/2017/24
    הגב לתגובה זו
    2 26
    פשוט בדיחה
    סגור