שיווק ופרסום

"היוטיוברים" נבחרו לאנשי השיווק של חודש נובמבר

היוטיוברים משפיעים על בני נוער, והופכים לזירת פרסום ושיווק מהמעלה הראשונה. אגב מדובר במהלך יוצא דופן של איגוד השיווק שנוהג לבחור אישים, ופחות בוחר בתופעות
אלכסנדר כץ | 
היוטיוברים (צילום יח"צ)
איגוד השיווק בחר ב"יוטיוברים" לאנשי השיווק של חודש נובמבר 2017, והבחירה בהם נעשתה משום שהם למעשה הכוכבים החדשים והמשפיעים ביותר כיום על בני נוער. זהו מהלך יוצא דופן של האיגוד שנוהג לבחור אישים, ופחות בוחר בתופעות - כפי שקורה כעת.
היוטיוב הפך בשנים האחרונות להיות הטלוויזיה של דור ה-Z ובהתאם לכך, הפכו היוטיוברים למנהלי הערוצים המובילים בקרב צעירים, ואלה שמחליטים במה בני נוער יצפו בזמנם החופשי. רק לאחרונה פרסמנו באייס 7 טיפים למפרסמים איך לא לפספס בני נוער וצעירים. 
"היוטיוברים הם צעירים יצירתיים, חדשניים ומעודכנים, המייצרים תוכן מעניין, פורץ דרך ומגוון. הם מגיעים מתחומי עניין שונים ורחבים, ומצליחים לסחוף אליהם עשרות ואפילו מאות אלפי צופים על ידי יצירת תוכן וידאו איכותי ומעניין", אומרים באיגוד השיווק.
"היוטיוברים הם ONE MAN SHOW", מוסרים באיגוד. "הם משמשים כאנשי הקריאייטיב, העריכה, ההפקה והשידור. הצלחתם נובעת, בין היתר, מן העובדה שהם מדברים לקהל שלהם בגובה העיניים, מספקים לו הצצה לחייהם כפי שהם, ומדברים בשפה שאותה בני הנוער מבינים".
בהודעת האיגוד נכתב עוד כי "בהתאם החלו בשנתיים האחרונות להיווצר יותר ויותר שיתופי פעולה בין יוטיוברים למפרסמים שנוכחו לראות את השפעתם העצומה של היוטיוברים על בני הנוער ועל יכולתם להתאים את המסר לקהל הנכון. בכל הקשור למהלך השיווקי-פרסומי ליוטיוברים יש את המילה האחרונה מול החברות שכן הם אלו המחליטים עם איזה מותג לעבוד, איך ייראה הקמפיין, מה יהיה הקריאייטיב שלו, ואיך ייראו ההפקה וההפצה. היוטיוברים מובילים מהפכה של שקיפות בכל הקשור לעדכון הצופים שלהם בכל שיתוף פעולה מסחרי, ויחד עם החברה המסחרית הם קובעים את כללי המשחק ודורשים פרסום שקוף והוגן בכל הקשור לתוכן שיווקי".
בין היתר חברות אופנה כמו TNT למשל, הבינו שהיוטיוברים הם מודל לחיקוי באופנה, סופרפארם מפעילה ערוץ יוטיוב לנערות שנה שלישית ברציפות, בתחום המזון ארטיק PLAY של נסטלה כבש נתח שוק של 15% בקרב הקהל הצעיר, ואפילו צה"ל באמצעות יחידת הדוברות שלו הכשיר יוטיוברים שיעבירו את המסרים הנדרשים למתגייסים הצעירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה