שיווק ופרסום

לפני יום הזיכרון והעצמאות: קמפיין דיגיטל להשבת גולדין ושאול

הדר גולדין ואורון שאול נהרגו בצוק איתן ומאז מנהלות משפחותיהם מאבק להשבתם מעזה. באמצעות פרו אסטרטגיה, חברון זלצמן וספוט תקשורת, יעלה קמפיין באתרים ובאפליקציות
אלכסנדר כץ | 
סגן הדר גולדין וסמ״ר אורון שאול זכרם לברכה (צילום דו"צ, באדיבות המשפחה)
משפחת גולדין משיקה היום (יום א'), בתקופה שלקראת יום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות, קמפיין באנרים באפליקציות ובאתרי החדשות והכלכלה, תחת הכותרת "יזכור עם ישראל להשיב את הדר גולדין ואורון שאול". במסגרת הקמפיין מקימה משפחת גולדין יחד עם 'המטה להשבת הדר' בראשות אל"מ (במיל') ארז וינר, את "מסדר הדר". מדובר במערך מתנדבים שייזום, יארגן וינהל פעילות במרחב הציבורי בארץ ובחו"ל להשבתם של חיילי צה"ל סגן הדר גולדין וסמ"ר אורון שאול זכרם לברכה.
הקמפיין יפורסם במהלך השבועיים הקרובים בבאנרים מתחלפים באפליקציות ובעמודי הבית של ynet, ישראל היום, וואלה, mako, רשת, כלכליסט, TheMarker, גלובס, ידיעות אחרונות, מעריב, ערוץ עשר, JPost, כיפה, ספורט 1 והארץ. הקמפיין הושק בהתנדבות מלאה על ידי משרד הייעוץ התקשורתי פרו אסטרטגיה, משרד הפרסום חברון זלצמן ומשרד הדיגיטל ספוט תקשורת.


הקמפיין
ממשפחת גולדין נמסר: "אנו מודים למערכות התקשורת על רוח ההתנדבות וההתגייסות. מדינת ישראל נערכת לחגיגות ה-70 לעצמאותנו, אבל החגיגה שלנו לא שלמה בלי אורון והדר. אנחנו כאן, והציבור הישראלי יחד איתנו, כדי להזכיר לראש הממשלה והשרים ש-2 חיילים קרביים שנשלחו להגן על המדינה במלחמת צוק איתן עדיין נמצאים בעזה בידי חמאס".
אין זה הקמפיין הראשון שיוזמת משפחת גולדין, שנאבקת להחזרת בנה הביתה. לפני כשנתיים כותרת הקמפיין הייתה "המלחמה לא נגמרה" והוא עלה במגוון אתרים ואפליקציות. גם אז ליוו את הקמפיין פרו אסטרטגיה וחברון זלצמן. לפני פחות משנה הושק קמפיין נוסף תחת הכותרת "מתים לקבר ישראל", שניהל חגי אורן ועלה בעיתונות הדתית לאומית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה