שיווק ופרסום

מכרז הדואר: גליקמן, מקאן, אדלר, ראובני ויהושע בפנים

כצפוי, 5 המתמודדים על תקציב הפרסום של הדואר הם משרדי פרסום מהעשירייה הראשונה. תקציב הפרסום מוערך בכ-10 מיליון שקלים
משה בנימין |  1
דואר ישראל (צילום דואר ישראל)
מכרז הפרסום של הדואר שמועד ההגשה הסופית שלו מתוארך ל-1 במאי, צפוי לרכז אליו 5 משרדי פרסום מהעשירייה הראשונה שיתחרו ביניהם על תקציב של כ-10 מיליון שקלים, שרובו ככולו, 70%, מופנה לסקטור הטלוויזיה.
המשרדים שיתמודדו ראש בראש הם גליקמן שמיר סמסונוב שחתם 10 שנים בטיפול במותג הדואר, מקאן תל אביב, אדלר חומסקי, יהושע TBWA וראובני פרידן. בולטים בהיעדרם משרדי הפרסום של קבוצת פובליסיס באומן בר ריבנאי וליאו ברנט שעומדים בתנאי הסף של המכרז ונראה כאילו השאירו את הבמה לגליקמן שמיר סמסונוב. 
על פי תנאי הסף שפרסמה חברת דואר ישראל, מהמתמודדים נדרש ניסיון של 5 שנים לפחות ב-5 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת ההצעות למכרז זה, במתן שירותי פרסום בכל אחד מערוצי הפרסום הבאים: טלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט. עוד נדרש, היקף עבודה של לפחות 50 מיליון שקל בתקציבי פרסום של לקוחות במהלך שנת 2017 - זאת על פי בדיקה ואישור של רו"ח. 
בנוסף, דורש הדואר טיפול בתקציב פרסום של 2 לקוחות לפחות, שלכל אחד מהם היה היקף כספי של 10 מיליון שקל (על פי אישור רו"ח) בשנת 2017. בגזרת כח האדם של המשרד נדרש לפחות העסקה של 25 עובדים תחת יחסי עובד ומעביד ואשר הכשרתם המקצועית היא בתחומי הפרסום, השיווק ו/או הדיגיטל. כמו כן, הדואר דורש כי במשרד הפרסום יפעלו מחלקות תכנון, אסטרטגיה, קריאייטיב, תקציבאות, תכנון ורכש מדיה (המתמחה בכל אמצעי המדיה), מחלקת פרפורמנס ו- PPC.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל שהדואר לא חושב אחרת
    יעל 04/2018/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במציאות שנוצרה לדואר ישראל יש פוטנציאל להפוך לגוף מוביל ומאוד משמעותי. אבל בשביל זה הם צריכים לחשוב ולפעול לגמרי הפוך ממה שהם עושים כיום. למרות כל מיני הצהרות בכל מיני מקומות של המנכ״ל וסמנכ״לית השיווק, הדואר עדיין מתנהל בכבדות, באיטיות ובצורה מיושנת ומפגר כמה שנים טובות מאחורי החדשנות של עולם האיקומרס. אותו דבר בפרסום ובבחירת משרד הפרסום - כל המשרדים האלו הם משרדים של פעם, שחושבים כמו פעם ומשלמים משכורות לאנשים של פעם. זה לא באמת משנה את מי הדואר יבחר. התוצאה תהיה גרועה באופן וודאי
    סגור