שיווק ופרסום

ערן גפן מצטרף לשופטי קאן ליונס - ישפוט ב-Innovation

גפן מצטרף לרן בר-און שישפוט בקטגוריית המדיה ושני גרשי שישפוט בקטגוריית Brand Experience. קירה רדינסקי שהייתה אמורה לשפוט בקטגוריית ה-Creative data לא תשתתף

משה בנימין | 
ערן גפן (צילום יח"צ)
ערן גפן, הבעלים של סוכנות החדשנות GefenTeam מצטרף לסגל שופטי תחרות קאן ליונס וישפוט בקטגוריית ה-Innovation - חדשנות, לאחר המלצת איגוד הפרסום.  
גפן יצטרף לרן בר-און ושני גרשי. בר-און מנכ"ל מדיה-קום ישפוט בקטגוריית Media וגרשי ישפוט בקטגוריית Brand Experienceקירה רדינסקי המדענית הראשית של ebay ישראל שהייתה אמורה לשפוט בקטגוריית ה-Creative data לא תשתתף. 
לגפן יש זיכרונות טובים מפסטיבל קאן ליונס. הוא נחשב לאחת מהדמויות החשובות בפיתוח שוק הפרסום הדיגיטלי בישראל ובעבר זכה ב-7 אריות בתחרות הפרסום, במסגרת פעילותו כמנכ״ל y&r אינטראקטיב, כחלק מקבוצת שלמור אבנון עמיחי לשעבר.
הקטגוריה בה הוא נבחר לשפוט מסמנת את עתיד התחום ומשלבת בין קריאייטיביות, טכנולוגיה ובעיקר חדשנות. בהתאם, בראש צוות השופטים של גפן יעמוד סמנכ״ל השיווק והתקשורת של apple, ויחד עמו ישפטו מספר מצומצם של מובילי חדשנות. קטגוריית החדשנות הנחשבת, שונה גם בתהליך השיפוט מהקטגוריות האחרות, כאשר המתמודדים שעלו לגמר מציגים פרזנטציה של 10 דקות מול חבר השופטים, בין המשתתפים סטראטאפים מובילים, סוכנויות חדשנות ואפילו חברות טכנולוגיה כמו גוגל אשר מתמודדות על הפרס הנחשק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה