פרסום ושיווק

114 אלף צפיות אורגניות: כפרי עם עוד סרט הזיה חדש למילקי

3 הסרטים האחרונים של מילקי עומדים ביחד על יותר מ-600 אלף צפיות, שכולן אורגניות, בעמוד הפייסבוק של כפרי
משה בנימין |  8
כפרי. פרסומת חדשה למילקי שטראוס (צילום יח"צ/ צילום מסך)
ביום שישי האחרון, בשעה 10:25 העלה רועי כפרי לעמוד הפייסבוק שלו פרסומת חדשה למילקי שטראוס, 4 חודשים לאחר הפרסומת האחרונה למילקי קפה ישראלי וכמעט שנה לאחר פרסומת הכפית שהיתה קו פרשת המים של מרחב הפעולה החופשי שניתן ליוצר מחברת שטראוס. 
לאחר טיזר מקדים שלא ממש הצליח להפוך לשיח בולט, הפרסומת עלתה לעמוד הפייסבוק של כפרי ובתוך 48 שעות כבר הגיעה ל-111K צפיות (ועלתה כבר ל-113K תוך כדי כתיבת הכתבה!) מעל ל-600 שיתופים ו-6.4K לייקים. אמנם לא מדובר במספרים המדהימים שעשתה פרסומת הכפית ב-48 שעות בעמוד הפייסבוק של כפרי, אך עדיין צריך לזכור שמדובר בעמוד הפייסבוק של כפרי בלבד, וללא קידום בכסף ברשת.
הסרטון האחרון שמקדם את טעמי הטורטית ופסק זמן של מילקי הוא ה-7 שכפרי עושה עבור שטראוס בליווי אדלר חומסקי - משרד הפרסום שמטפל במותג. הסרטון הנוכחי מוכיח שוב שכפרי מקבל יד חופשית ליצירה, הזויה ככל שתהיה, מהפנטת ומרתקת גם אם תלושה, כשהמותג עצמו - שמופיע בסצנת הסיום - הוא ממש לא השחקן הראשי. 
 

מנגד אי אפשר לומר ששטראוס או כפרי מזגזגים. לאורך כל שיתוף הפעולה עם היוצר, מאז יוני 2016, היה ברור שהמותג הוא רק חלק שולי בסרטים שנראים כמעין יצירה קולנועית קצרה, דיוויד לינצ'ית סהרורית כשהקונספט הוא תוכן נונסאנס משובח, מופק לעילא ולעילא, כתוב ביד אומן (רשימת הקרדיטים מרשימה מאוד) שיגרום לקהל לצפות ו"לדבר על". גם אם מדובר בהרמת גבה ביקורתית או במחיאות כפיים קצובות, התוכן מעודד שיחה, חשיפה, שיתוף וצפייה ולא מעט שווי מדיה אורגני.
הויראליות של כפרי עצמו כמותג/יוצר תוכן ממשיכה לייצר כניסות וצפיות לסרטי הפרסומת של מילקי. 3 הסרטים האחרונים עומדים ביחד על יותר מ-600 אלף צפיות שכולן אורגניות בעמוד הפייסבוק של כפרי. סרט הכפית עומד היום על כ-330 אלף צפיות, הקפה הישראלי עומד על כ-230 אלף צפיות והסרטון שעלה רק לפני יומיים כבר עומד על 111 אלף צפיות וזו רק ההתחלה. 
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    האוסקר. של הכלום בפיתה. עובר למוווווווווו...בטעמים
    אלי 27/05/2018 23:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כמה חלול יכולים אתםו להיות כדי לתת לידיעה הזו (יח"צ נטו במשקל נוצה) כותרת? וטקסט. וחלון וידיאו. משהו כאן קיבל 'מתחת לשולחן'..
    סגור
  • לא יאומן
    טל 03/06/2018 17:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלו טוקבקים של פרסומאים. מה קרה? מתחילים להרגיש את הקרקע נשמטת לכם מבין האצבעות? לשכת האבטלה קרובה מתמיד? נמאס לכם לשמוע מהלקחות אומרים לכם תעשו לי כפרי???? אתם מביכים
    סגור
  • 5.
    ה"מלך" הוא עירום
    בני 27/05/2018 20:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    פרסום מביך, ההתחלה הייתה טובה ומאז שטראוס מממנים לכפרי את התחביב שלו.
    סגור
  • 4.
    לא נפלתי מהמספרים
    לקוח 27/05/2018 20:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש בפייסבוק בישראל אנשים שכמות צפיות כזאת מהווה בושה עבורם. כפרי חמוד מאוד והכל אבל... חלאס מיצנו. או שהוא יתחיל להתקדם קדימה או שהוא יראה את הגב של הצופים מתקדמים קדימה. כפרי הוא ההברקה של שנה שעברה. הקרנבל נגמר.
    סגור
  • 3.
    השאלה היחידה היא מהי מידת "הבנת המסר" (ל"ת)
    במחקרי אפקטיביות 27/05/2018 14:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • משערת שלא יותר ממודעות כללית למותג מילקי
    מיכל 27/05/2018 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שזה לא מעט, אבל החיבור למוצר מאוד חלש.
    סגור
  • 2.
    שקרים
    שקרים 27/05/2018 14:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל שקרים שמבוססים על סרטונים טיפשיים . מה זה אומר הצפיות ? מי צפה בזה וכמה צפו בזה עד הסוף . סתם שקר כל שהוא .
    סגור
  • 1.
    סרט שמיני ולא שביעי (ל"ת)
    כפרי 27/05/2018 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור