שיווק ופרסום

שמח ב-RTM: המותגים שמגיבים למונדיאל בזמן אמת

ענבר מרחב G, חברון זלצמן ו-M&C Saatchi עם קמפיינים בזמן אמת בחוצות, פרינט, סושיאל ווידאו עבור ISUZU, אינפיניטי ויגואר
משה בנימין | 
ענבר מרחב G בקמפיין לאינפיניטי (צילום יח"צ)
עם נתוני צפייה גבוהים, משחקים דרמטיים ושיח שלא יורד מקדמת הבמה, גם המפרסמים מבינים שתשומת הלב של הציבור נתונה למונדיאל. בהתאם, משרדי הפרסום מנצלים את הפלטפורמות הדיגיטליות, ולא רק, כדי לצאת במהלכים שמתכתבים עם הסיפורים שהגביע העולמי מספק מדי יום כדי לנצל את הרגע ולהיות רלוונטיים.
לאחר ש-Why Worry של גבי אטל ונורופן יצאו בקמפיין רדיו שממשיך לרוץ, בשבוע האחרון, 3 משרדי פרסום עשו זאת: M&C Saatchi, חברון זלצמן וענבר מרחב G. בחברון זלצמן הלכו על מהלך וידאו בפייסבוק, עבור מותג המשאיות ISUZU תחת הסלוגן "היחידה שמספקת את הסחורה". סרטוני הווידאו הקצרים הגיבו לנבחרות המאכזבות, בהתאם למשחקים שנערכו באותו היום עם קופי שאומר: "ספרד/רוסיה לא מספקת את הסחורה? ISUZU היחידה שמספקת את הסחורה".
 
גם ב-M&C Saatchi נשארו בגזרת הפייסבוק, עם מודעה שעלתה לרשת מיד בתום המשחק שבו הודחה אלופת העולם גרמניה ונשלחה הביתה בבושת פנים. המשרד שמטפל בתקציב הפרסום של יגואר, חיבר בין המפלה הגרמנית למותגי הרכב הגרמניים האהודים על הקהל הישראלי בניסיון להעביר את המושכות למותג הבריטי.

מי שעשה את זה בגדול היה ענבר מרחב G שיצא בסדרת שלטי חוצות ומודעה בעיתון הארץ. ענבר מרחב שמטפל במותג הרכב אינפיניטי המיובא לישראל על ידי קבוצת קרסו ניצל גם הוא את הדחת גרמניה מהמונדיאל כדי לפגוע ביוקרת המותג בשוק הישראלי. בפוסט שהעלה בפייסבוק סיפר סמנכ"ל הקריאייטיב של ענבר, בן סבר, כי הכוונה המקורית הייתה לצאת בפוסט סושיאל אך בקרסו החליטו שזה שווה הרבה יותר והעלו את הקמפין על שני שלטי חוצות באיילון ובמודעה בעיתון הארץ.


במשרד הפרסום לעומק התודעה עלו לטלוויזיה עם סדרת חסויות למותג הוודקה הרוסי "רוסקי סטנדרט". הסדרה מבוססת על המשחקים המשודרים באותו היום, כשהפתיח משתנה בהתאם לנבחרות והסגיר חותם עם הוודקה הרוסית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה